Lietuva pirmą kartą taps automobilių pramonės susitikimo centru: forumas jau gegužę

Lietuvoje veikiantis Baltijos automobilių detalių klasteris (Baltic Automotive Components Cluster – BACC) kartu su „Investuok Lietuvoje“ rengia pirmąjį savo atstovaujamam sektoriui skirtą tarptautinį „Automobilių pramonės forumą ‘24“ (angl. „Automotive Industry Forum'24“), kuris įvyks gegužės 16 dieną Vilniuje.
Koenigsegg CC850
Koenigsegg CC850 / Gamintojo nuotr.

Lietuvos sostinė tądien taps centru, kuriame savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis pasaulio automobilių pramonės profesionalai ir ekspertai. Tarp jų automobilių gamintojos „Ford“, superautomobilių gamintojos „Koenigsegg“, Vokietijos automobilių dalių tiekėjų „Continental“ ir „Forvia / Hella“, didžiausios pasaulyje dviračių gamintojos „Pon.Bike“, Lietuvos aukštųjų technologijų įmonių grupės „Teltonika“, Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Švedijos nacionalinių automobilių asociacijų atstovai.

Forumo dalyvius pasveikins mūsų šalies ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė bei susisiekimo ministras Marius Skuodis.
BACC valdybos pirmininkas Giedrius Valuckas sako, kad Lietuvoje veikiančios automobilių pramonės įmonės, paslaugų teikėjai, kartu su mokslo įstaigomis yra patikima ir neatsiejama globalaus verslo bei inovacijų dalis.

„Mūsų klasteris yra pasiryžęs būti pramonės pokyčių priešakyje, prisidėti prie naujų sprendimų kūrimo, kurie atitiktų šiandienos ir ateities aktualijas. Pirmasis tokio tipo renginys Lietuvoje yra skirtas pritraukti pasaulinio masto įmonių dėmesį į mūsų šalį. Tradiciškai mes mielai dalyvautume panašiuose renginiuose užsienyje, tačiau dabar atveriame galimybę tarptautinei bendruomenei susitikti Lietuvoje, pabrėždami mūsų norą būti inovacijų ir verslo bendradarbiavimo centru“, – teigia valdybos pirmininkas.

G. Valucko teigimu, forumas atveria galimybių verslo susitikimams ir tarpusavio bendradarbiavimui visame mobilumo sektoriuje, pradedant startuoliais ir technologijų kūrėjais, baigiant didelėmis tarptautinėmis korporacijomis. Tai yra vieta, kur galima ne tik susitikti su svarbiais industrijos veikėjais, bet ir užmegzti svarbius kontaktus, kurie gali atverti naujas bendradarbiavimo galimybes, bendras įmones ar sukurti naujus verslo modelius.

„Automobilių pramonės forume ‘24“ aktualiausiomis temomis bus autonominio vairavimo technologijos, elektromobiliai, tvarus ir efektyvus transportas, pramonės skaitmeninimas ir kiti klausimai. Forume ir verslo susitikimuose jau dalyvauja tokios įmonės kaip „Astra“, „Telesoftas“, „Elinta Motors“, „Histeel“, „Elameta“ ir „CIE LT Forge“ ir kiti.

„Automobilis šiandien yra ne tik transporto priemonė, bet ir sudėtingas įrenginys, integruojantis pažangias informacines technologijas, elektronikos sprendimus, o tai leidžia kalbėti apie visiškai naują transporto priemonės sampratą. Todėl susiduriame su tokiais iššūkiais kaip greitas technologijų pasenimas, būtinybė užtikrinti kibernetinį saugumą, naujų įgūdžių poreikis darbuotojams ir tvarios gamybos procesų integracija. Tuo pačiu tai atveria milžiniškų galimybių klasterio nariams – tiek IT sprendimų kūrėjams, tiek elektronikos komponentų tiekėjams, tiek naujųjų medžiagų ir gamybos technologijų kūrėjams“, – pabrėžia BACC valdybos pirmininkas.

2013 metais įkurtą, šiemet dešimtmetį švenčiantį Baltijos automobilių detalių klasterį (BACC) sudaro daugiau kaip 20 automobilių dalių, komponentų gamintojų, paslaugų teikėjų ir mokslo įstaigų. Lietuvos automobilių pramonės įmonėse dirba apie 15 tūkst. darbuotojų, jų metų apyvarta viršija 1 mlrd. BACC, vienija Vokietijos, Švedijos, Lietuvos kapitalo įmones, kurios daugiau kaip 15 metų gamina autodalis ir komponentus automobilių, žemės ūkio, statybos technikos pramonei.
„Automobilių pramonės forumas‘24“ vyks gegužės 16 d. parodų ir kongresų centre „Litexpo“, parodos „Balttechnika“ metu.

Daugiau informacijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis