Lietuviai skelbimų portaluose dažniausiai ieško BMW automobilių

BMW, „Audi“ ir „Volkswagen“ – toks yra trokštamiausių nenaujų automobilių markių, kurių savininkais norėtų tapti lietuviai, trejetukas. Būtent šių vokiškų automobilių 2014 m. šalies gyventojai dažniausiai ieškojo transporto skelbimų portaluose ir naudojosi ten integruota „General Financing“ "Pirk autolizingu" skaičiuokle bei kreipėsi į bendrovę, norėdami juos įsigyti išsimokėtinai. Bendrovės statistika rodo, kad ieškomiausių automobilių trejetukas nesikeičia jau kelerius metus iš eilės.
BMW 530i
BMW 530i
Temos: 2 Lietuviai BMW

„Lietuvių meilę vokiškiems automobiliams, o ypač pirmoje vietoje esančiam BMW, stebime jau keletą metų. Panašu, kad ši tendencija tęstis ir 2015 m.“ – sakė „General Financing“ generalinis direktorius Konstantinas Balakinas.

Įmonės turima statistika rodo, kad trokštamiausias 2014 m. automobilio modelis buvo BMW 530, su sedano arba universalo kėbulo tipu. Taip pat lietuviai itin aktyviai domėjosi tokiais modeliais kaip „Audi A4“, „Audi A6“, „VW Passat“, „VW Golf“, BMW 730 ir BMW 525. 

Tarp mažiausiai geidžiamų gamintojų atsidūrė tokie žymūs vardai kaip „Citroen“, „Mazda“ bei gana retai Lietuvos keliuose matomi „Dodge“, „Porsche“, „Pontiac“, „Hummer“.

Bendra „General Financing“ PIRK AUTOLIZINGU paslaugos statistika rodo, kad 2014 m. pirkdami išsimokėtinai nenaujus automobilius žmonės dažniausiai skolinosi apie 2700 eurų (apie 9500 Lt), o už transporto priemonę vidutiniškai išsimoka per 4 metus. Lyginant su 2013 m. ar 2012 m. vidutinė suma, kurią skolinosi lietuviai, padidėjo apie 145 eurais (beveik puse tūkstančio litų).  

Vartojimo kreditus ir pirkimo išsimokėtinai paslaugas teikiančios bendrovės turimi duomenys atskleidė įdomų faktą, kad lietuvių meilė tam tikriems automobilių gamintojams išlieka stabili net ir keičiantis transporto priemonės kainai.

„BMW ir „Audi“ markių automobiliai paprastai vertinami dėl gero kainos ir kokybės santykio. Tačiau pastebėjome, kad net ir brangiausių automobilių kategorijoje šie gamintojai užima lyderių pozicijas,“ – kalbėjo K. Balakinas. 

Anot „General Financing“ bendrovės generalinio direktoriaus, 2013 m. statistikos atskleistas lietuvių susidomėjimas visureigiais, išliko žymus ir pernai. Šios rūšies automobilių ieškojo apie 13 proc. lietuvių. O pats populiariausias 2014 m. buvo sedano kėbulo tipas, kurio troško net ketvirtadalis transporto priemonės ieškančių Lietuvos gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų