Projekto vadovas Darius Antanaitis pasakoja, kad pati idėja kurti pavojingoms operacijoms pritaikytą bagį gimė prieš dešimtmetį – dar 2012-ais metais. Tuomet vienoje parodoje jis su kolegomis pastebėjo, kad yra poreikis nedidelių gabaritų, bet didelio pravažumo transporto priemonių, skirtų įvairioms pavojingoms operacijomis.
Kadangi tuo metu rinka galėjo pasiūlyti nebent paprastus poilsinius bagius ir keturračius, lietuviai ėmėsi iniciatyvos ir pradėjo kurti savo vizijos koncepciją.
Jau kitoje parodoje Darius Antanaitis su kolegomis dalyvavo ant to paties rekreacinio bagio sumontavę 81 mm minosvaidžio komplektą, o 2016-ais metais šį kūrinį pristatė ir pademonstravo Paryžiuje vykusioje parodoje. Kaip teigė pašnekovas, lietuviai tiesiog norėjo patikrinti, kaip bus reaguojama į tokią idėją.
„Pati idėja pasiteisino, sulaukėme susidomėjimo, tačiau niekam nepatiko, kad viskas buvo sumontuota ant paprasto rekreacinio bagio platformos. Todėl mes nusprendėme pasukti visai kitu keliu. Sėdome prie tuščio popieriaus lapo ir surašėme, kokias savybes naujas bagis turėtų turėti. Sumanėme, kad jis turėtų būti varomas vadinamaisiais „purvinais“ dyzeliniais degalais. Tai yra jam turėtų tikti labai žemos kokybės degalai.
Be abejo, iškart galvojome apie tai, kad jis turi būti hibridinis, kad galėtų turėti tylos režimą. Tai buvo svarbu tam, kad galėtume išpildyti kitą savo idėją – padaryti bagį valdomą nuotoliniu būdu. Ir jei, tarkime, ant „Krampus“ būtų sumontuota kažkokia stebėjimo įranga, jis turėtų veikti tyliai, važiuoti be garso, ilgą laiką tyliai stovėti vienoje vietoje ir tiesiog stebėti aplinką. Tai galėtų būti išnaudojama valstybės sienos apsaugai, gamtosaugai ir panašiai“, – sakė Darius Antanaitis.