Lietuvoje parduoti 4 868 nauji „Toyota“ automobiliai, tai yra net 36 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
„Toyota Baltic AS“ valdybos nario Marek Maide teigimu, gerokai išaugusios pardavimo apimtys liudija tikrą klientų pasitikėjimą prekių ženklu, kurį kuria patikima kokybė, aukšto lygio aptarnavimas ir nuolatinis siekis kurti kuo mažiau aplinką teršiančius automobilius.
„2018 m. „Toyota“ pardavimo duomenys – tai ženklas, kad keičiasi pasaulis ir žmonių mąstymas – kas trečias naujas „Toyota“ automobilis buvo hibridas, o visose trijose šalyse hibridų pardavimas išaugo 48 proc.“, – teigė M.Maide.
„RAV4“ ir „C-HR“ tapo geriausiai parduodamais miesto visureigiais
2019 metais klientai turės dar daugiau galimybių rinktis – pasiūlysime ir naujų modelių, ir naujų variklių. Tai bus ilgai lauktas legendinio „Camry“ sugrįžimas, salonus pasieks naujos kartos „RAV4“ ir trys nauji „Corolla“ modeliai, visi bus ir hibridai.
„Camry“ ir „RAV4“ turės galingesnes ir ekonomiškesnes naujos kartos hibridines elektrines pavaras. „Corolla“ hečbeką ir universalą pirmą kartą bus galima rinktis iš dviejų hibridų – 1,8 arba 2,0 litrų.
„Mūsų modelių asortimente nebeliks visų pamėgto „Avensis“ tačiau įvairių versijų „Corolla“, atnaujintas „RAV4“ ir pavasarį pasirodysiantis „Camry“ išplės klientų pasirinkimo galimybes tiek patobulintų automobilių, tiek variklių technologijų atžvilgiu“, – teigė M.Maide.
„Nuo šių metų visiems naujų „Toyota“ hibridinių modelių akumuliatoriams suteikiama 10 metų garantija, patvirtinanti aukštą mūsų technologijų kokybę ir patvarumą“, – pažymi M.Maide. – Per daugiau kaip du dešimtmečius pardavėme daugiau kaip 12 milijonų hibridų ir, kaip rodo Baltijos šalių statistika, jau perėjome į naują laikmetį – hibridiniai elektriniai automobiliai tapo kasdiene alternatyvia technologija. Todėl „Toyota“ yra automobilių ženklas, siūlantis didžiausią hibridinių automobilių pasirinkimą.“
„Toyota PROACE“ neabejotinai tapo vienu iš populiariausių furgonų
Estijoje „Toyota“ šiuo metu turi 15,1 proc. rinkos, o pardavimas, palyginti su 2017 metais, išaugo 9 proc. Latvijoje „Toyota“ užima 14,1 proc. rinkos arba antrą vietą (pardavimas išaugo 9,6 proc.). Iš visų trijų šalių pardavimas labiausiai išaugo Lietuvoje, palyginti su 2017 metais, automobilių parduota net 36 proc. daugiau – naujus savininkus rado 4 868 automobiliai.
Lietuvoje juntamas labai didelis susidomėjimas hibridais, jų parduota net 73 proc. daugiau. Estijoje ir Latvijoje hibridų pardavimas išaugo atitinkamai 30 ir 26 proc. Verta atkreipti dėmesį ir į tai, kad Latvijoje ir Lietuvoje „Toyota“ automobilių su dyzeliniais varikliais pardavimas sumažėjo, ir tai atsitiko visų pirma dėl išaugusio hibridų populiarumo.
Japonijos automobilių gamintojui svarbus ženklas yra ir tai, kad dvejus metus rinkoje siūlomas „PROACE“ sparčiai išpopuliarėjo savo klasėje ir pasiekė antrą vietą. Estijoje „PROACE“ furgonų segmente yra pirmas, Latvijoje – antras, o Lietuvoje – ketvirtas automobilis.
„Toyota PROACE“ rinkoje siūlomas tik dvejus metus, tačiau dėl savo universalumo ir lanksčių sprendimų užsitarnavo ir verslo, ir privačių klientų pripažinimą. „PROACE“ nėra paprasčiausias furgonas, tai patikima ir universali darbo priemonė, tinkama įvairiausiems darbams,“ – teigė M.Maide.
„PROACE“ modelių asortimente siūlomi net 65 skirtingi sprendimai, kuriuos galima dar išplėsti įvairia papildoma įranga.
Šiuo metu siūlomi šie „Toyota“ modeliai su hibridine pavara: „Yaris“, „Auris“, „Auris Touring Sports“, „C-HR“, „Prius“, „Prius+“, „Prius Plug-in“ ir „RAV4“. 2019 metais asortimentą papildys „Corolla“, „Corolla Touring Sports“, „Corolla“ sedanas ir „Camry“.