Šį maršrutą lietuviai, pakaitomis vairuodami „Hyundai i40“, kurio variklis, komplektuojamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, išvysto 177 AG pajėgumą, buvo pasiryžę įveikti greičiausiai ir tokiu būdu patekti į Gineso rekordų knygą.
Tačiau iki starto vietos likus 12 km, lietuvius pasitiko nuleistas kelio užtvaras. Grupė buvo informuota, kad kelias uždaromas esant itin prastoms oro sąlygoms, kai brautis iki Nordkapo ypač pavojinga.
„Matomumas – ne daugiau 2 metrų, pučia labai stiprus vėjas ir sninga, tad kelionės pradžią esame priversti atidėti. Informaciją teikiančios tarnybos mus užtikrino, kad jeigu oras ir rytoj bus toks pat, iki starto vietos mus lydės norvegų konvojus, todėl antradienį turėtume tikrai startuoti, – pirmadienį telefonu iš Norvegijos viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ pasakojo V.Milius. – Į Norvegiją atvykome labai sėkmingai. Važiavome beveik neviršydami leistino greičio, o mus tris ir nemažai krovinio vežantis automobilis vidutiniškai sunaudojo 8,4 litro degalų 100 km. kelio. Tik sekmadienį teko pajusti ne itin malonių žiemos išbandymų: sniegą, ledą ir pan. Tačiau neišsigandome, nes šiame, kaip ir daugelyje ankstesnių žygių, jaučiame Norvegijos kapitalo draudimo bendrovės „Gjensidige Baltic“, kiekvieną mūsų ekipažo narį apdraudusios nuo nelaimingų atsitikimų po 100 000 Lt draudimo sumai, paramą.“
Antradienį orai kiek pagerėjo ir norvegai pakėlė užkardą lietuviams į Nordkapą.
Lygiai 13 val. Lietuvos laiku V.Milius, A.Sutkus ir A.Bubinas pradėjo žygį į Tarifą ir rekordo šturmą. Nepaisant blogų sąlygų, kelionės pradžioje jie tikisi apie 5000 kilometrų įveikti kiek daugiau nei per dvi paras.