Kelionės pradžios aprašymą ir jos visų trijų etapų tikslą skaitykite paspaudę čia.
„Dabar vidutinis mūsų greitis, įskaitant sustojimus – 88 km/val. Kaip rodo navigacija, per 42 valandas sustoję buvome 3 val. 17min. Stojame nedaug, tik piltis degalų, pavalgyti ir kartais nusifotografuoti. Daugelis kelių čia – tarsi lietuviškas Molėtų plentas, kuriuose vietiniai važiuoja apie 120 km/val. greičiu“, – pasakojo V. Milius.
Iš vakaro buvo išeiginė, starto diena – taip pat. Sniego daug, niekas nevalyta, buvo iššūkis vairuoti
Didžiausias netikėtumas keliautojams – šaltis. Vladivostoke, prieš jų kelionės pradžią, visą miestą nuklojo sniegas. Aplinkinius kelius – taip pat. O vietos kelininkus bei vairuotojus „žiema užklupo netikėtai“.
„Iš pat ryto, kai startavom, buvo priversta daug sniego. Iš vakaro buvo išeiginė, starto diena – taip pat. Sniego daug, niekas nevalyta, buvo iššūkis vairuoti. Pas mus geros padangos, tik kad stumi kaip buldozeris sniegą prieš save. Ir degalų sąnaudos didesnės. Visąlaik turi spausti gazą, na, sudėtinga. Kelininkus ir dalį vairuotojų žiemą užklupo netikėtai – dalis jų dar su vasarinėmis padangomis. Važiuoji, ir mašinos grioviuose“, – pasakojo V.Milius.
Keliautojas pasakojo, kad kartą juos sustabdė policija – juos nustebino papildomi ant kapoto primontuoti žibintai. Tačiau laiko buvo sugaišta nedaug: tik patikrino dokumentus, paklausinėjo, ir leido važiuoti toliau.
Didžiausias įspūdis iš čia – šalta. Vietomis buvo iki -27 laipsnių. Visumoje, mašina važiuoja, nežiūrint į tai, kad ji tokia sena
„Didžiausias įspūdis iš čia – šalta. Vietomis buvo iki -27 laipsnių. Visumoje, mašina važiuoja, nežiūrint į tai, kad ji tokia sena. Kai čia buvau prieš 6 metus, turbūt 90 proc. mašinų buvo dešiniavairės. Dabar tapo madinga turėti su vairu kairėje pusėje – galbūt taip parodoma, kad esi turtingesnis, tai atsirado daug mašinų su kairėje pusėje vairu. Anksčiau tai tik žigulys arba UAZ buvo su vairu kairėje, o dabar jau daug kitų mašinų – mersedesų, BMW, „Audi“. Anksčiau nesu matęs vokiškų mašinų ten, tik japoniškos“, – įspūdžius palygino keliautojas.
Privažiavę prie Baikalo ežero, keliautojai džiaugėsi nedideliu eismu – per 42 valandas įveikti beveik 4 tūkst. kilometrų. Tačiau vėliau jų greitis turėtų mažėti, nes už Baikalo, už Irkutsko, tiek lengvųjų automobilių, tiek sunkvežimių eismas bus didesnis.
Konkursas
15min skaitytojams organizuojamas konkursas: per kiek laiko bus pasiektas pirmojo kelionės etapo tikslas – Vilnius? Trims, atspėjusiems tiksliausiai, atiteks „Continental“ skėčiai ir kepurėlės.
Spėlioti galima iki lapkričio 7 d., 00.00 val. Visas kelias nuo Vladivostoko iki Vilniaus – apie 10 tūkst. km.
Savo spėjimus rašykite šio straipsnio komentaruose, o tiksliausiai atspėjusį paskelbsime šiame straipsnyje arba susisieksime el. paštu, jeigu jis bus nurodytas.
V.Miliaus ir A.Bubino kelionę stebėkite žemiau esančiame žemėlapyje.