4,8 m ilgio sedanas ar universalas turėjo įvairiausių modifikacijų su varikliais nuo 2,0 iki 4,9 l, tačiau populiariausia buvo 530d – po šio modelio kapotu tūnojo 3,0 l dyzelinis variklis, pasiekiantis beveik 200 AG.
Būtent šis BMW yra „kaltas“ dėl dyzelinių variklių išpopuliarėjimo ir supratimo, kad galia nereiškia didelių degalų sąnaudų. Dyzelinis šešių cilindrų variklis beveik jokiomis sąlygomis nevartoja daugiau nei 10 l/100 km degalų, o užmiestyje „telpa“ ir į 6–7 l/100 km. O jeigu automobilis dar tobulintas variklio galią didinant programiniu būdu...
Turime erdvų, patikimą, galingą ir ekonomišką automobilį. Be to, ir kaina jo niekada nebuvo labai aukšta, o dėl populiarumo Vokietijoje daugybė geros būklės modelių pasiekdavo Lietuvą.
Šiandien tokių automobilių iš Vokietijos ar kitų Vakarų Europos valstybių niekas nebeveža – neapsimoka. Autogidas.lt skelbimų portale šių modelių vienu metu parduodama apie 400 ir dauguma jų yra naudoti Lietuvoje. 5-os serijos BMW „slyvos“ kainuoja 2–3 tūkstančius eurų, prastesnės kokybės variantų pilna ir po tūkstantį ar pusantro. Beveik visi jie turi vieną bendrą bruožą – abejotiną ridą. Juk vargu ar 20 metų senumo dyzelinis automobilis bus nuvažiavęs 200 tūkstančių kilometrų. Greičiau jau artės prie pusės milijono.
Kodėl lietuviai pamėgo šį BMW
Lietuviai šiuos automobilius pamėgo ne tik dėl puikaus variklio, bet ir dėl akivaizdžių pranašumų prieš tuo metu didžiausius konkurentus „Audi A6“ ir E klasės „Mercedes-Benz“: pastarieji sparčiai surūdijo, o pirmieji tiesiog neprilygo BMW kokybe.
Prieš 20 metų gaminti BMW 5 neretai turi odinį saloną ir tokius privalumus kaip šildomas bei elektra valdomas sėdynes, „M“ apdailos paketą, automatinę 6 laipsnių pavarų dėžę, kokybišką garso aparatūrą, netgi elektra pakeliamą bagažinės dangtį (universalo kėbule). Standartinėje įrangoje buvo montuojamas oro kondicionierius bei stabilumo kontrolė ESP, stabdžių antiblokavimo sistema ABS. E39 taip pat buvo vienas pirmųjų modelių pasaulyje, turėjusių užuolaidines saugos pagalves, išsiskleidžiančias prie šoninių langų ir apsaugančias nuo stiklo patekimo į saloną.
Žinomas JAV žurnalas „Consumer Reports“, publikuojantis įvairių produktų patikimumo analizes, BMW 5 (E39) iki šiol vadina geriausiu kada nors sukurtu automobiliu – tokių aukštų balų nėra surinkęs nė vienas jo konkurentas.