Kęstutis Masiulis savo „Facebook“ paskyroje, o vėliau ir žiniasklaidoje teigė, kad mūsų kelio ženklai yra sovietiniai ir labiau primena baltarusiškus, nei lenkiškus ar vokiškus.
„Kodėl laisvoje Lietuvoje vis dar išlikęs sovietinis ženklų dizainas? Kodėl Lietuva negali turėti tokių ženklų kaip Lenkijoje, Vokietijoje ar Prancūzijoje?
Lietuva neturi tapantis su Baltarusija, Rusija ir Moldova, kuriose ženklinimas vis dar sovietinio standarto. Daugiausiai šioje srityje nuveikę estai, kurių ženklai jau smarkiai pasikeitę, Lietuvai irgi metas nusikratyti šio simboliško sovietinio palikimo!“, – aiškino politikas.
Jo teigimu, net ženklas Nr.306 „Traktorių eismas draudžiamas“ savo dizainu labiau primena sovietinį traktorių „Belarus“, nei šiuolaikinius vakarietiškus traktorius. Tas pats pasakytina ir apie kitus ženklus, tarkime ženklą Nr. 304 „Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas“.
Skiriasi ir kitų draudžiamųjų ženklų dizaino elementai. Tarkime raudonas apvadas lietuviškuose draudžiamuosiuose kelio ženkluose plonesnis. Ir skaičiai, nurodantys leistino greičio ribą, taip pat plonesni.
Įvardijęs šiuos ir dar daugybę kitų skirtumų K.Masiulis kreipėsi į Susisiekimo ministeriją, siūlydamas keisti kelio ženklų standartą.
Tačiau Susisiekimo ministerija aiškino, kad Lietuvoje statomi kelio ženklai įkvėpti visai ne sovietinių šalių, o Jungtinių tautų konvencijos.
Vis dėlto viceceministras Vladislavas Kondratovičius TV3 žinioms patvirtino, kad Lietuva jau ruošia dokumentus, norėdama įteisinti naują kelio ženklų reglamentą. O Jungtinės tautos pavasarį ruošiasi svarstyti klausimą, kaip skirtingose šalyse suvienodinti kelio ženklus.
Pasak viceministro, Lietuvoje keistųsi kai kurių ženklų atvaizdavimas: rodyklės, dviratininkų siluetai ir pan. Tačiau didelių revoliucijų nebus – kelio ženklų turinys turėtų likti tas pats.