Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje – išankstinė BMW X6 premjera

Naujos kartos BMW X6 pristatymas numatytas Paryžiaus automobilių parodoje spalio pradžioje, tačiau lietuviai gavo progą anksčiau užmesti akį į perversmą automobilių rinkoje sukėlusį visureigį.
Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje
Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Inžinieriai nežymiai padidino automobilio matmenis – gruodį debiutuosiantis modelis bus 32 mm ilgesnis (viso –  4909 mm), 6 mm platesnis (1989 mm) ir 3 mm aukštesnis (1702 mm). Šie milimetrai leido ne tik sumontuoti tris patogias sėdynes automobilio gale, bet ir padidinti bagažo skyriaus talpą: 10 litrų nenulenkus sėdynių ir beveik 100 litrų jas nulenkus.

Kaip ir kiti BMW automobiliai, naujasis X6 pasižymi dideliu galingų variklių pasirinkimu. Silpniausias į X6 montuojamas variklis bus 3 l darbinio tūrio dyzelinis agregatas, išvystantis 258 AG. Galingiausias išvystys daugiau nei 400 AG.

Grynos galios ir nepakartojamo V8 garso mėgėjai rinksis „BMW X6 xDrive50i“, kurio 4,4 l darbinio tūrio benzininis agregatas išvysto 330 kW/450AG ir visureigiui iki 100 km/h leidžia įsibėgėti vos per 4,8 sekundės. Šis variklis, palyginus su pirmos kartos „X6”modeliu tapo 10 proc. galingesnis, o vartos iki ketvirtadalio mažiau degalų (9,7 l/100 km).

Didesnio sukimo momento mėgėjai rinksis „BMW M Performance Automobile“ kūrinį –  „BMW X6 M50d“. Jame montuojamas BMW sportinių automobilių padalinio patobulintas 3 l darbinio tūrio dyzelinis variklis, kuris išvysto 280 kW/381AG ir 740 nM sukimo momentą. Su šiuo agregatu visureigis iki 100 km/h įsibėgėja per 5,2s, o suvartoja vidutiniškai tik 6,6l 100 kilometrų.

Naujo dizaino „BMW X6 xDrive30d“ bus galingesnis ir penktadaliu taupesnis nei jo pirmtakas – į šį modelį montuojamas 3 l darbinio tūrio 190 kW/258AG variklis, kuris bus ekonomiškiausias, suvartodamas vidutiniškai 6 l dyzelino 100 kilometrų. Nuo 2015 pavasario „BMW X6“ gama pasipildys benzininiu „X6 xDrive35i“ (225 kW/306AG) ir dyzeliniu „BMW X6 xDrive40d“ (230 kW/313AG) modeliais. Pastarojo galia, palyginus su ankstesniu X6 modeliu, taip pat nežymiai padidėjo, o degalų sąnaudos – sumažėjo 17 proc. (iki 6,2-6,3 litro/100 km).

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje

Pasirenkamas pakabos minkštumas

Įspūdingą „BMW X6“ galią vairuotojams valdyti padės išmani prie kelio prisitaikanti pakaba. Koncernas naujajam modeliui naudoja patobulintą šasi, kuri užtikrina ir didesnį važiavimo komfortą, ir sportinį manevringumą.

Pirkėjai, pagal savo pageidavimą galės rinktis tris pakabos variantus, kurie leis reguliuoti jos minkštumą ir komfortiškumą.

Norintys maksimaliai pajusti modelio sportiškumą, galės užsisakyti „M Sport“ paketą. Jis suteikia ne tik agresyvaus dizaino elementus, bet ir užtikrina sportiškesnį pakabos darbą bei staigesnį akseleratoriaus darbą.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje

Išorė dvelkia sportišku kupė

Ekstravagantiškas ir raumeningas naujos kartos „BMW X6“ išorės dizainas suderina „BMW X“ modelių šeimos tvirtumą ir universalumą su sportiška elegancija, kuri būdinga gamintojo kupė modeliams. „BMW X6“ sportinį charakterį išduoda priekinių ratų arkose montuojami oro deflektoriai, oro „užuolaidos“ po rūko žibintais ir oro įsiurbimo angos. Šie dizaino elementai atlieka funkciją – mažina priekinių ratų vibraciją važiuojant didesniu greičiu.

Žiūrint į „BMW X6“ iš šono į akis krenta kupė primenanti žemėjant stogo linija. Šį unikalų dizainą išryškina dvi kėbulo linijos – tiesi, kuri tęsiasi per visą automobilio šoną ir lenktoji, kuri spinduliuoją dinamiškumą „BMW X6“ gale. Tamsiu paros metu modelio sportišką prigimtį pabrėžia galiniai žibintai su įmontuotomis LED diodų juostomis.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujojo BMW X6 pristatymas Lietuvoje

Dar labiau pritaikomas sau

Palyginus su ankstesniu modeliu, antros kartos „BMW X6“ pirkėjai galės geriau pritaikyti modelį savo poreikiams. Be standartinių salono komplektacijų pirkėjai galės užsisakyti „Poplar Grain“ medžio ir „Aluminum Hexagon“ interjero modifikacijas, taip pat pasirinkti dviejų spalvų priekines ir galines sėdynes, įvairesnį vidaus apšvietimą.

Išorę personalizuoti „BMW X6” vairuotojai galės pasirinkdami iš daugiau išorės spalvų variantų ar ratlankių. Turintys išskirtinių poreikių pirkėjai visuomet gali pasinaudoti „BMW Individual“ padalinio, kuris siūlo dar didesnį vidaus ir išorės dizaino elementų pasirinkimą, paslaugomis.

Lietuvos gatvėse pirmieji BMW X6 pasirodys gruodžio mėnesį, modelio kaina prasidės nuo 231 tūkst. Lt.

Kartu su BMW X6 Lietuvoje buvo parodyti ir BMW elektromobilis i3 bei hibridinis modelis i8.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?