„Volkswagen Passat“ pristatyme dalyvavo futbolo treneris Edgaras Jankauskas, manekenė ir stilistė Asta Valentaitė, Seimo narys Arvydas Anušauskas ir kiti žinomi žmonės. Visi renginyje dalyvavę svečiai turėjo galimybę stebėti ištrauką iš spektaklio „Sniego karalienė“, primabalerinos Olgos Konošenko ir gatvės šokių grupės programą bei, žinoma, originalų paties automobilio pristatymą.
„Moller auto“ iš naujojo „Volkswagen Passat“ daug tikisi – to neslėpė ir bendrovės vadovas Linas Karlavičius, pristatydamas automobilį dideliam potencialių pirkėjų ratui. Tai yra vienas svarbiausių „Volkswagen“ automobilių ir tą įrodo jo pardavimai Lietuvoje: naudotų automobilių rinkoje „Passat“ užtikrintai pirmauja jau daug metų, o naujų automobilių rinkoje laimi prieš savo segmento konkurentus.
„VW Passat“ taip pat dalyvavo Lietuvos Metų automobilio 2015 rinkimuose ir čia užėmė ketvirtą vietą. Penktos kartos „Passat“ analogiškuose rinkimuose 2006-aisiais tapo geriausiu, o ketvirtos kartos modelis 1998-ųjų konkurse liko antras.
Kuo jis kitoks nei ankstesni? Išvaizdoje pakitimų nedaug ir ne kiekvienas sutiktas gatvėje žmogus pasakytų, kad tai – naujausios kartos „Passat“. Daugiausia pakitimų yra variklių gamoje, ekologijos ir saugumo sistemose.
Naujausios kartos „VW Passat“ visiškai atsisakė atmosferinių variklių – visos tiek dyzelinės, tiek benzininės jėgainės turi mažiausiai po vieną turbiną. Kai kurie dar ir po kompresorių, arba dar vieną turbiną. Be šių oro įpūtimo prietaisų automobilių gamintojams sunku padaryti ekonomiškus variklius, o „Volkswagen“ gamoje tas ypač atsispindi. Variklių galia – nuo 120 iki 240 AG, vidutinės degalų sąnaudos nuo 3,9 iki 5,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – nuo 103 iki 139 g/km.
„Volkswagen Passat“ taip pat turi įrangą, leidžiančią be pedalų prilietimo judėti eismo spūstyje, kelio ženklų atpažinimo sistemą, o jau standartinėje įrangoje montuojama „Start-Stop“ sistema atranda vis daugiau gerbėjų.