Iš minios išsiskyrė tik „Corvette“, kurie buvo daug kompaktiškesni ir lengvesni nei kiti JAV automobilių pramonę palaikantys galingi automobiliai.
Tačiau 1989 metais „Chrysler Group“ subūrė 85 inžinierių komandą ir pavadino ją „Team Viper“ vardu. Beveik šimto specialistų tikslas buvo aiškus – sukurti sportinį automobilį, su kuriuo „Chrysler“ (arba „Dodge“) galėtų pasipriešinti JAV rinkoje realių konkurentų neturintiems „Corvette“.
9-ojo dešimtmečio pabaigoje „Lamborghini“ vis dar priklausė „Chrysler“ grupei, todėl amerikiečiai italams paskyrė įdomią užduotį – suprojektuoti sportiniam automobiliui skirtą variklį. Taip gimė rankų darbo 8,0 litrų V10 benzininis agregatas, dydžiu serijinėje gamyboje neturėjęs nė vieno varžovo.
Kitaip sakant, tai variklis, kurio darbinis tūris yra maždaug 7–8 kartus didesnis nei kompaktiško šių dienų hečbeko.
Šis motoras buvo montuojamas ilgame „Dodge Viper“ priekyje. Nors ir santykinis V10 variklio galingumas yra labai mažas (vos apie 50 AG iš 1 litro), tačiau didelis darbinis tūris „Viper“ automobiliui suteikė milžinišką maksimalų sukimo momentą – net 630 Nm.
1996 metais „Dodge Viper“ buvo atnaujintas ir gavo vieną unikalų bruožą – dvi stiklo pluošto kėbulą puošiančias baltas juostas. Net ir šiomis dienomis automobiliai su tokiu apipavidalinimu pirmiausia primena „Viper“.
Dar po dvejų metų 1998-aisiais buvo sukurtas „Viper GTS“ – galingiausia sportinio antros kartos automobilio versija. 8,0 litrų variklio galia padidėjo iki 450 AG ir 664 Nm. Automobilio dinaminės savybės taip pat patobulėjo: iki 100 km/h jis pagreitėjo per 4,0 sekundes, o maksimalus jo greitis padidėjo iki 285 km/h.
Anot gamintojo, tokio automobilio degalų sąnaudos mieste – ne kuklios. Šimtui kilometrų „Viper GTS“ motoras reikalauja apie 21 l degalų.
Kaip tik toks automobilis šiuo metu parduodamas lankomiausiame šalies transporto skelbimų portale Autoplius.lt už nekuklią 37,5 tūkst. eurų kainą. Parduodamo „Dodge Viper GTS“ skelbimą galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.
Visgi aukštą kainą galima pateisinti, nes tai – vienas iš paskutinių antrosios kartos „Viper“. Tik 360 tokių modelių buvo pagaminta per 3 mėnesius. Visos „Final Edition“ versijos buvo nudažytos raudona spalva su kultinėmis 2 baltomis juostomis, o konkrečiai šis modelis iš gamyklos išriedėjo trečias – tai įrodo ir viduje esanti lentelė.
„Dodge Viper“ yra gerokai retesnis automobilis už „Chevrolet Corvette“. Jeigu per visą gamybos periodą nuo 1992 metų buvo surinkta apie 32 tūkst. „Viper“ modelių, tai vien per praėjusius metus „Chevrolet“ pardavė 40 tūkst. „Corvette“. Nuo gamybos pradžios 1953 metais jų pagaminta apie pusantro milijono.
Lietuvos automobilių parke užregistruota 50 vnt. „Corvette“ ir tik 8 vnt. „Viper“ modelių.