Tačiau 2004 metų spalio 1 dieną vyrukai iš „Mercedes-Benz AMG“ divizijos bei preciziškų šveicariškų laikrodžių gamintojas „IWC Schaffhausen“ į gamą nusprendė įnešti daugiau unikalumo. Jie sukirto rankomis ir bendromis jėgomis nutarė išleisti riboto tiražo prestižinį vokišką „autobanų“ karalių. Taip gimė „Mercedes-Benz CLS55 AMG IWC Ingenieur“ idėja.
2005-ųjų Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas vienas iš 55 tokių automobilių. Būtent toks automobilis šiuo metu parduodamas lankomiausiame transporto skelbimų portale Autoplius.lt. Parduodamą automobilį galite pamatyti paspaudę šią nuorodą.
Šios versijos nuo įprastų CLS55 AMG išsiskiria unikalia spalva, specialiai šiam modeliui suprojektuotu prietaisų skydeliu, smulkiais akcentais išorėje bei salone.
Šveicarai nusprendė, kad kiekvieno riboto leidimo modelio salone turi dominuoti būtent „IWC Schaffhausen“ dizaino kryptį atspindintys elementai. Neskaitant unikalaus prietaisų skydelio apdailos dizaino, spidometro, tachnometro ir laikrodžio rodyklės čia pagamintos iš rodžio. Tai itin brangus taurusis metalas, automobilių pramonėje naudojamas išmetimo sistemose esančiuose katalizatoriuose.
Riboto leidimo CLS klasės „Mercedes-Benz“ salonuose dominuoja prabangi „Nappa“ oda, „Alcantara“ medžiaga bei juodos spalvos apdailos detalės. Jeigu automobiliai būtų tapatinami su gyvūnais, tai šis „Mercedes-Benz CLS55 AMG IWC Ingenieur“ atstovautų mistinių vienaragių veislę.
Negana to, kiekvienam naujo tokio „Mercedes-Benz“ pirkėjui buvo suteikta galimybė įsigyti prabangų specialaus leidimo „IWC Ingenieur“ laikrodį. Nuo pat 1955-ųjų buvo tokios serijos laikrodžių pagaminta tik 1000, o šiandien būtent šie laikrodžiai yra laikomi kolekcionierių pirkinių sąrašuose aukštu prioritetu.
Po itin reto sportiško keturdurio kupė variklio gaubtu tūno 5,4 litro V8 jėgainė. Į motoro degimo kameras orą priverstiniu būdu pripučia pajėgus mechaninis kompresorius. Tai – taip pat neatsiejama galingų „Mercedes-Benz“ markės automobilių detalė, suteikianti ne tik daugiau galios, bet ir mechaninio zvimbimo garsą, kuris ilgam išlieka tikrų benzingalvių ausyse.
Daugiau nei puspenkto šimto „arklių“ (476 AG bei 700 Nm) turintis CLS55 AMG iki 100 km/val. pagreitėja vos per 4,6 sekundės. Maksimalus šio super-sedano greitis ribojamas elektroniniu būdu ties 250 km/val. padala.
Parduodamas „Mercedes-Benz CLS55 AMG IWC Ingenieur“ taip pat turi sumontuotą gamyklinę sportinę išmetimo sistemą, todėl variklis ne tik lengviau „kvėpuoja“, bet kiekvieną kartą stipriau nuspaudus akceleratorių nuo žemų dažnių garso Lietuvos seisminės stotys gali fiksuoti ir silpnus žemės drebėjimus.
Daugiau CLS klasės „Mercedes-Benz“ skelbimų portale Autoplius.lt rasite paspaudę šią nuorodą.