Išoriškai automobilis pasikeitė labai nedaug – šiek tiek kitoks priekinis buferis ir žibintai. Ką automobilis gavo naujo, tai nauji 1,0 ir 1,5 litro TSI benzininiai motorai.
Litrinis motoras turi tris cilindrus ir sukuria 110 arklio jėgą. 1,5 litro darbo tūrio motoras pasirodys šiek tiek vėliau. Jis taip pat bus varomas benzinu, tačiau bus dar galingesnis – 125 arklio galių. Pardavėjai tikina, kad tai bus vienas geriausių galios ir ekonomijos santykį išlaikančių variklių.
Taip pat „Golf“ sulaukė vienos naujovės, apie kurią gamintojas užsiminė dar prieš pusę metų. Padidėjęs multifunkcinis ekranas centrinėje konsolėje galės būti valdomas rankų gestais.
Pagarsinti muziką galėsite ore pasukioję pirštą ratu, mosikuojant į dešinę ir kairę bus galima perjungti dainą. Ar toks patobulinimas labai svarbus, kai ant vairo yra mygtukai, spręskite jūs.
Taip pat automobilio standartinėje įrangoje bus 14 vairavimo asistentų. Šie – saugumo ir komforto asistentai. Keli jų – adaptyvios tolimosios šviesos, pėsčiųjų atpažinimo sistema, važiavimo spūstyje asistentas ir panašūs „žaisliukai“.
Tiesa, džiugina tai, kad visos šios naujovės pirkėjams nieko nekainuos. „Golf“ išlaiko tokią pačią kainą, kokia buvo ir anksčiau – 16 tūkst. eurų už bazinį „Golf“.
Kartu su paprastu „Golf“, atsinaujino ir elektrinė automobilio versija, o drauge ir karštasis GTI. Elektrinis „Golf“ nuo šiol nuvažiuos daugiau kilometrų, o GTI – bus galingesnis, tačiau ir ekonomiškesnis.
Išsamų atnaujinto „Golf“ testą galėsite rasti jau artimiausią mėnesį, portale 15min.