Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje pasirodė naujoji „Fiat Panda“

Praėjusiais metais pasaulyje debiutavusi naujoji „Fiat Panda“ jau – Lietuvoje. Apvalesnėmis nei pirmtakės formomis, ypatingu erdvumu ir patogumu pasižymintį naująjį „Fiat“ automobilį galima užsisakyti visuose įgaliotosios „Fiat“ atstovės Baltijos šalyse UAB „Autobrava“ salonuose. Naujosios „Fiat Panda“ kaina prasideda nuo 32 588 litų.
„Fiat Panda“
„Fiat Panda“ / „Fiat“ nuotr.

„Išskirtinis patogumas, manevringumas ir salono erdvumas – tai esminiai naujosios „Fiat Panda“ bruožai, kuriuos turėtų įvertinti pakankamai didelio miesto automobilio ieškantys pirkėjai. Legendinė „Panda“ gali pasigirti dideliu, ilgamečiu populiarumu visoje Europoje, tad tikimės, kad ir šis modelis tęs sėkmingą istoriją“, – sako „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

Kaip teigia gamintojai, naujosios „Fiat Panda“ dizaino išskirtinumas yra apvalumas, kuris kartu yra funkcionalus – apvalūs automobilio kampai išvaizdai suteikia elegantiškumo ir tuo pačiu keleiviams leidžia mėgautis salono erdvumu. Automobiliui būdingas apvalumas taip pat atsikartoja ir išgaubtame variklio dangtyje, taip pat suapvalintos formos priekiniuose žibintuose.

Fiat nuotr./Fiat Panda
„Fiat“ nuotr./„Fiat Panda“

Norintys įsigyti naująją „Fiat Panda“ gali rinktis iš keturių ekonomiškų variklių – aplinkai draugiško keturių cilindrų suskystintomis naftos dujomis (SND/LPG) varomo 69 AG 1,2 l, keturių cilindrų 69 AG benzininio 1.2 l 8 v, dviejų cilindrų 85 AG TwinAir 0,9 l su ekonomiškumą užtikrinančia „Stop&Start“ sistema arba ekonomiško keturių cilindrų 75 AG turbodyzelinio 1,3 l MultiJet su „Stop&Start“ – vidutinės šio variklio degalų sąnaudos siekia 3,9 l/100 km.

Kurdamas šį automobilį „Fiat Group Automobiles“ koncernas ypatingą dėmesį skyrė vairuotojo ir keleivių patogumui tiek važinėjant mieste, tiek ilgesnėse kelionėse. „Panda“ priekinės sėdynės yra plonos, todėl vairuotojui patogiau vairuoti, o gale sėdintiems keleiviams lieka daugiau erdvės kojoms (reguliuojamos sėdynės juda 21 cm horizontaliai ir 6 cm vertikaliai). Patogumą taip pat užtikrina net 14 daiktams susidėti skirtų vietų automobilio salone ir net iki 870 l talpos padidinama bagažinė.

Naujosios „Fiat Panda“ komplektaciją pirkėjai gali rinktis ir pagal savo individualius poreikius, skonį ar vairavimo būdą. Stiliui ir jo datelėms bei pramoginėms sistemoms ypatingą dėmesį skiriantiems vairuotojams siūloma „Pop“ komplektacija, aukščiausio lygio patogumą ir saugumą vertinantiems vairuotojams – „Easy“, automobilio išorės dizaino detales ir jų sukuriamą išskirtinumą mėgstantiems pirkėjams – „Lounge“, o nuotykius ir pasivažinėjimą užmiestyje planuojantiems „Fiat Panda“ pirkėjams siūloma rinktis „Trekking“ komplektaciją.

Fiat nuotr./Fiat Panda
„Fiat“ nuotr./„Fiat Panda“

Pasaulyje lyderiaujanti automobilių rinkos tyrimų bendrovė „JATO Dynamics“ šiemet šeštą kartą iš eilės „Fiat“ pripažino mažiausiai aplinką teršiančiais automobiliais Europoje. Vidutinis „Fiat“ CO2 emisijos lygis siekia vos 119,8 g/km. Prie rezultatų ženkliai prisidėjo naujas dviejų cilindrų 80 AG TwinAir Turbo Natural Power 0,9 l variklis, varomas gamtinėmis dujomis arba benzinu. „Fiat Panda“ buvo pirmasis modelis Europoje, kuriame buvo sumontuotas šis inovatyvus variklis, CO2 emisiją leidęs sumažinti iki 86 g/km.  

Nors naujoji „Fiat Panda“ šeima debiutavo dar visai neseniai, vienas iš šeimos atstovų – visureigis „Fiat Panda 4x4“ – iškart buvo įvertintas Prestižinio britų žurnalo „Top Gear“ apdvonojimuose „Top Gear Awards 2012“. Šiam modeliui už patogumą, technines ir visureigio savybes skirtas „Metų visureigio 2012“ apdovanojimas.

VIDEO: „Fiat Panda“ reklama: tėtis ir sūnus
VIDEO: „Fiat Panda“ reklama: tetris
VIDEO: „Fiat Panda“ reklama: skirtingi požiūriai
VIDEO: „Fiat Panda“ reklama: TWINAIR

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?