Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvoje pristatytas „Mercedes-Benz“ flagmanas – S klasės sedanas

Revoliucinis reprezentacinis automobilis – jau Lietuvoje. Paskutinį rugsėjo ketvirtadienį „Silberauto“ salone buvo pristatytas S klasės „Mercedes-Benz“ sedanas.
„Mercedes-Benz“ S klasės pristatymas Lietuvoje
„Mercedes-Benz“ S klasės pristatymas Lietuvoje / „Silberauto“ nuotr.

Pristatymo pradžioje „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ generalinis direktorius Rimantas Stankevičius šypsodamasis palinkėjo sėkmės visiems susirinkusiems: „Jūsų sėkmė versle nulemia mūsų sėkmę“. 

Revoliucinis modelis

„Mercedes-Benz“ atstovai visame pasaulyje kalba, kad iš naujojo S klasės modelio tikisi labai daug. Šis automobilis turi begalę naujų ir niekur kitur dar nematytų technologijų, o labiausiai vokiečių gamintojo pasididžiavimą sukelia „Magic body control“ sistema. Tai – technologija, kuri automobilio priekyje esančių kamerų pagalba stebi kelio reljefą ir pagal jį sureguliuoja visų keturių amortizatorių minkštumą.

Kitas svarbus aspektas – saugumas. S klasės flagmane oro pagalvės sumontuotos visose vietose, kur tik jos kada nors buvo panaudotos. Naujovėmis galima pavadinti įdiegtas saugumo sistemas – dabar „Mercedes-Benz“ S klasės sedanas gali pats vairuoti, pastebėjęs kliūtį pristabdyti ar net visiškai sustoti.

Naujasis S klasės sedanas yra pats aerodinamiškiausias visoje istorijoje. Jo oro aptakumo koeficientas Cd siekia vos 0,24. Modernų kėbulą priekyje puošia pažangūs LED žibintai – kiekvieną sudaro 56 atskiri diodai.

Nors ir stogo linija link galo šiek tiek žemėja, vokiečiai suprojektavo erdvesnį saloną: gale sėdintiems keleiviams suteikta 14mm daugiau vietos. „Mercedes-Benz“ tvirtina, kad interjeras – viena esminių naujosios S klasės stiprybių.

Moderni vidaus architektūra primena ne žemesnės, o aukštesnės, tokios, kaip „Bentley“ klasės automobilius. Negana to, salone beveik nėra jokių mygtukų – dauguma funkcijų, pasak gamintojo, yra valdomos centre sumontuota specialia sukama svirtele. Panašu, jog „Mercedes-Benz“ puikiai supranta, kad laikai, kai automobilio gerumas buvo apibrėžiamas mygtukų skaičiumi ant vairo rato jau baigėsi.

Trys varikliai

Lietuvoje „Mercedes-Benz“ bus parduodamas trimis pavadinimais: „S400 Hybrid“, S500 bei „S350 BlueTec“. Pirmoji paminėta modifikacija turės 3,5 litro V6 motorą su 302 AG bei papildomą elektrinį variklį.

Po S500 variklio gaubtu vokiečiai montuos 4,7 litro V8 jėgaines su 448 AG. Su šiuo motoru S klasė iki 100 km/h įsibėgės per 4,8 sekundės. Paskutinė versija bus dyzelinė – S350 bus varoma 3,0 litrų dyzelinio variklio su 254 AG.

Vėliau bus pristatytas ir S63 AMG modelis – pats galingiausias S klasės gamoje, turintis V8 variklį su dviem turbinomis. 

Naujojo modelio kaina Lietuvoje sieks nuo 280 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos