Oficialiu „Ford F-Max“atstovu Lietuvoje tapo UAB „Autokurtas“, iki šiol taisiusi visų gamintojų vilkikus (per mėnesį – po 1100 ir daugiau) bei atstovavusi garsiems prekės ženklams „Webasto“, „Stoneridge“ ir t.t.
Kodėl logistikos įmonės turėtų rinktis naująjį „Ford F-Max“, o ne rinkos senbuvių parduodamus vilkikus?
UAB „Autokurtas“ komercijos direktorius Vytautas Garbenis tikisi šiais metais parduoti mažiausiai 45 vilkikus. Pagrindiniu vilkiko „Ford F-Max“ privalumu jis įvardijo žemiausius transporto visuminius kaštus rinkoje. Juos sudaro įsigijimo kaina bei finansinės sąlygos, išlaidos degalams, draudimui, likutinė vertė, aptarnavimo ir remonto kaštai.
Tiesa, kol kas įmonės atstovai negalėjo įvardyti tikslios vilkiko kainos ir degalų sąnaudų. Tai – tik prisistatymo renginys, o bandomuosius važiavimus ir detalesnę informaciją oficialūs „Ford Trucks“ atstovai Lietuvoje paskelbs jau vasarą.
V.Garbenis 15min sakė, kad 20 metų besiplečianti įmonė jau seniai ieškojo, kokiam dideliam gamintojui galėtų atstovauti. Taip susipažino su „Ford Trucks“ atstovais. Derybos truko beveik metus, o ketvirtadienį pasirašyta atstovavimo sutartis.
„Autokurtas“ turi keturis padalinius: Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Bendras visų padalinių servisų plotas viršija 4 200 kv. m., kuriuose vienu metu galima remontuoti daugiau nei 60 sunkvežimių.