Lietuvos automobilių vežėjai liko be darbo

Dėl koronaviruso sustojus visai Europos automobilių pramonei, be darbo liko ir Lietuvos automobilių vežėjai, rašo „Verslo žinios“. Šimtus automobilvežių valdančios įmonės yra priverstos laikyti juos aikštelėse ir laukti, kol vėl prasidės gamyba.
Europos prospekto ir Veiverių gatvės sankryža
Asociatyvi nuotrauka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 2 Darbas Automobilis

Per 120 automobilvežių valdančios įmonės „Ipukis“ vadovas Tomas Paltanavičius sako, kad bendrovės veiklos apimtis sustabdžius automobilių gamyklas Europoje susitraukė visu 100 proc.

Be darbo stovi ir beveik visi iš 247 didžiausios automobilių vežėjos šalyje „Bleiras Logistics" automobilvežiai, kuriais pernai iš viso buvo pervežta 348 tūkst. automobilių.

Anot įmonės vadovo Esmanto Rapkevičiaus, nedidelė dalis automobilvežių šiuo metu dar baigia vykdyti užsakymus, o vėliau reikės laukti, kol vėl atsidarys gamyklos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis