Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos dizainerių sąjunga įvertino Vilniaus viešojo transporto stilių

Lietuvos dizainerių sąjungos leidinyje „Dizaino indeksas LT2013“ įvertintas Vilniaus viešojo transporto stilius. Jis pristatomas tarp kitų geriausių Lietuvos dizaino pavyzdžių.
Viešasis transportas Vilniuje
Viešasis transportas Vilniuje / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Vilniaus viešojo transporto stiliui, pasak jo autorių, sukurtas aiškus identitetas – moderni vizualinė sistema. Vienijantis spalvinis kodas apjungė vilniečio kortelę, taksi automobilių dizainą, viešojo transporto numerius, tvarkaraščius bei maršrutus. 

Kad vartotojam būtų patogiau ir aiškiau naudotis paslaugomis buvo smarkiai išdidinti numeriai, atnaujintos ikonos, o sudėtingi viešojo transporto mazgai pavaizduoti metro tiesės principu.

Leidinyje taip pat pristatytas ir oro vežėjui „Air Lituanica“ sukurtas korporatyvinis identitetas. Šį prekės ženklą, pasak jo kūrėjų, įkvėpė  Lietuvos istorija ir aviacijos tradicija, todėl skrydžių bendrovės veidu tapo stilizuoti valstybingumo simboliai. O kompanijos pavadinimas įprasmina lakūnų S. Dariaus ir S. Girėno skrydį per Atlantą lėktuvu „Lituanica“ 1933 m. „Air Lituanica“ ženkle istorinis kunigaikščio Jogailos dvigubas kryžius sumodernizuotas ir tapo stilizuotomis lėktuvo propelerio mentėmis. Skydas raudono šilko fone simbolizuoja apsaugą ir įmonės paslaugų patikimumą. „Air Lituanica“ prekės ženklo vizualikoje naudojami ir Lietuvos kunigaikščių Vytauto Didžiojo bei Kęstučio antspaudai.

Šio Lietuvos dizainerių sąjungos leidinio tikslas - fiksuoti pastarojo periodo Lietuvos dizainerių pasiekimus. Jame skelbiami tik atrinkti lietuvių dizainerių darbai, kurie vienaip ar kitaip reikšmingi Lietuvos kultūrinių industrijų plėtotei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?