„Škoda Enyaq iV“ gaminamas ar tos pačios „Volkswagen“ koncerno MEB platformos, kaip ir VW ID.3 bei VW ID.4 bei „Audi Q4 e-tron“. Lietuvoje šiuo metu prieinamos dvi komplektacijos (60 ir 80), tačiau iš viso bus siūlomos 5 „Enyaq iV“ konfigūracijos:
1.Enyaq iV 50. 55 kWh talpos baterija (52 kWh panaudojamos talpos), variklio galia – 109 kW, nuvažiuojamas atstumas – 340 km pagal WLTP, galinė varoma ašis.
2. Enyaq iV 60. 62 kWh talpos baterija (58 kWh panaudojamos talpos), variklio galia – 132 kW, nuvažiuojamas atstumas – 390 km pagal WLTP, galinė varoma ašis.
3. Enyaq iV 80. 82 kWh talpos baterija (78 kWh panaudojamos talpos), variklio galia – 150 kW, nuvažiuojamas atstumas – 500 km pagal WLTP, galinė varoma ašis.
4. Enyaq 80X. 82 kWh talpos baterija (78 kWh panaudojamos talpos), variklių galia – 195 kW, nuvažiuojamas atstumas – 460 km pagal WLTP, varomi visi keturi ratai
5. Enyaq vRS. 82 kWh talpos baterija (78 kWh panaudojamos talpos), variklių galia – 225 kW, nuvažiuojamas atstumas – 460 km pagal WLTP, varomi visi keturi ratai.
Kas bus „Škoda Enyaq iV“ konkurentai?
„Volkswagen ID4“, „Nissan Ariya“, „Hyundai Ioniq 5“, „Tesla Model Y“, „Audi Q4 e-tron“ bei kiti panašaus dydžio „visureigiai“, ko gero, bus „Enyaq“ konkurentai.
Pagamintus automobilius planuojama klientams pradėti pristatinėti 2021 metų pavasarį. Užsakymo sistema – identiška ID.3 ir ID.4 startui. Iš pradžių siūlomi tik brangesni iV60 bei iV80 founders edition variantai, o vėliau bus galima nusipirkti ir pigiausius modelius.
Lietuvoje pigiausią „Enyaq iV 50“ bus galima užsisakyti liepos mėnesį, jis kainuos 35 590 Eur. Brangesnės versijos prieinamos jau dabar.