Kaip aiškino Valdas Valiukevičius, rinkimus organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas ir rinkimų komisijos narys, toks sprendimas gimė supratus, kad konkurse dalyvaujantys automobiliai – pernelyg skirtingi, tad vieno nugalėtojo būti negali.
„Nusprendėme, kad neverta lyginti skirtingų „svorių“ automobilių, todėl šiemet nusprendėme rinkti net keletą nugalėtojų“, – kalbėjo jis.
Metų forgonu tapo „Renault Master“, o „Metų pikapo“ nominacija įteikta „Ford Ranger“. „Metų komercinis vienatūris“ apdovanojimas skirtas „Peugeot Partner Dangel 4x4“.
Dar du apdovanojimai skirti išskirtiniams rinkimų dalyviams: „Ateities vizija“ paskelbtas elektrinis „Renault Master Z.E.“, „Metų alternatyva“ – gamtinėmis dujomis važiuojantis „Iveco Daily CNG“, o kaip „Metų debiutas“ įvertintas „Toyota Proace City Verso“.
„Kasmet bandydami komercinius automobilius susiduriame su faktu, kad sunkiasvoriai nebėra tiek toli nuo lengvųjų automobilių – jie tampa vis manevringesni, patogesni, juos kuriant galvojama apie vairuotojų komfortą, net ir įrangos galimybės bene tokios pat plačios“, – pastebėjo Vitoldas Milius, Lietuvos komercinio automobilio rinkimų komisijos narys.
Lietuvos komercinio automobilio rinkimus Lietuvos žurnalistų autoklubas organizuoja kas dvejus metus, nuo 2016-ųjų. Šių metų rinkimuose dalyvavo aštuoni skirtingi Lietuvos rinkoje per pastaruosius dvejus metus pasirodę modeliai.
Rinkimuose šiemet buvo vertinami šie modeliai (abėcėlės tvarka):
-
„Ford Ranger“
-
„Iveco Daily“
-
„Mitsubishi L200“
-
„Peugeot Partner Dangel 4×4“
-
„Renault Master“
-
„Renault Trafic“
-
„Renault Master Z.E.“
-
„Toyota Proace City Verso“