Lietuvos naujų automobilių rinka „auga“, nes lyderis – eksportuojamas „Fiat“

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2016 m. rugsėjį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 13 proc. iki 1 945 vnt. 2015 m. rugsėjį šalyje buvo įregistruotas 1 721 automobilis.
„Fiat 500“
„Fiat 500“ / „Fiat“ nuotr.

Reeksportas lieka tarp svarbių rinkos augimo veiksnių: 280 rugsėjį įregistruotų naujų automobilių (iš jų – 271 „Fiat“) buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos, o dar bent 9 bus išregistruoti artimiausiu metu. Rugsėjį asmeninių automobilių (M1) registravimas išaugo 12 proc. iki 1 705 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) – ūgtelėjo 25 proc. iki 240 vnt.

Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo rugsėjo 28 d., kuomet įregistruotas 141 automobilis. Tuo tarpu prasčiausia diena buvo rugsėjo 12 d., kuomet įregistruoti 35 automobiliai.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje toliau pirmavo „Fiat“ markė (315 vnt.), antroje vietoje išliko „Toyota“ (302 vnt.), o trečiąją užėmė „Volkswagen“ (268 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (38 vnt.).

Rugsėjį tarp asmeninės paskirties (M1) modelių pirmavo „Fiat 500“ (241 vnt.), „Volkswagen Golf“ (93 vnt.) ir „Toyota Auris“ (82 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) populiariausi buvo „Fiat Ducato“ ir „Renault Trafic“ (po 22 vnt.).

Tiesa, reikia pastebėti, jog 238 „Fiat 500“ buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos. Per tris pirmuosius šių metų ketvirčius Lietuvoje iš viso įregistruota 17 791 naujas lengvasis automobilis, t.y. 22 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (14 552 vnt.).

Rugsėjį Lietuvoje debiutavo didelis „Ford“ visureigis „Edge“, „Tesla“ elektrinis visureigis „Model X“ bei hibridinis „Kia“ visureigis „Niro“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis