Tiesa, kai kurie vairuotojai informuoja, kad spūstis pasienyje galimai kilo dėl to, kad naktį pasieniečiai buvo sustabdę automobilių srautą. Tačiau, kaip išsiaiškino 15min, tai – tik iš dalies teisinga informacija.
Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) Prevencijos skyriaus viršininkas Giedrius Mišutis patvirtino, kad naktį dėl avarijos Lenkijos pusėje iš tiesų buvo laikinai stabdomas eismo srautas per Kalvarijos pasienio punktą. Tačiau apie 1.30 val. nakties avarijos pasekmės pašalintos, eismas atkurtas.
G.Mišutis operatyviai susisiekė su kolegomis, dirbančiais Kalvarijos pasienio punkte. Jie informavo, kad per punktą automobiliai šiuo metu juda be kliūčių. Jei srautą kiek pristabdo žiemiškos sąlygos, tai kol kas galima kaltinti tik jas.
Tačiau G.Mišutis atkreipė dėmesį, kad, kaip informuoja vairuotojai, eismo sąlygos blogos ne pačiame pasienio punkte, jau pravažiavus Kalvarijos miestelį, o iki jos. Tą patvirtina ir „Google Maps“, kelio ruože nuo Kalvarijos iki valstybinės sienos spūsčių nefiksuojama.
„Panašu, kad ruože nuo Marijampolės kai kurie vilkikai negali prasilenkti ar sunkiau pakyla į įkalnes. Dėl to ir sulėtėjęs eismas“, – sakė G.Mišutis.
Pagal bendrą eismo srautų logiką, spūstys labai nesunkai susidaro, kai eismo srautas juda netolygiai. Vienam eismo dalyviui pristabdžius, susidaro grandininė reakcija. O jei sustoja bent vienas vilkikas, kaip G.Mišučio minėtu atveju, susidaro palankios sąlygos susidaryti spūstims.
Informacija dalykitės gazas@15min.lt