Lietuvos publikai pristatytas naujos kartos „Mazda CX-5“

Į Lietuvą atvyko naujos kartos miesto visureigis „Mazda CX-5“. Šį aristokratiškos išvaizdos bei išskirtinės važiavimo kokybės miesto visureigį Kairėnų Botanikos sodo aplinkoje šiandien pristatė oficialus „Mazda“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“. Spaudos konferencijos metu įmonės marketingo vadovė Justė Šataitė pabrėžė, kad šis miesto visureigis subalansuotas išpildyti vartotojo poreikius.
„Mazda CX-5“
„Mazda CX-5“ / Vytauto Pilkausko nuotr.
Temos: 2 Mazda Mazda CX-3

„Mazda“ inžinieriai sukūrė erdvų, patogų ir itin komfortišką miesto visureigį, skirtą vairuoti ir mėgautis vairavimo potyriais. Naujoji „Mazda CX-5“ yra ne tik puikios išvaizdos, ji siūlo nepriekaištingą važiavimo kokybę bei komfortą tiek vairuotojui, tiek automobilio keleiviams. Ir svarbiausia – už ypač prieinamą kainą“, – sakė „Inchcape Motors“ marketingo vadovė J. Šataitė.

Anot „Inchcape Motors“ marketingo vadovės, „Mazda“ automobilių gama yra visiškai atsinaujinusi. Neseniai pristatytos atnaujinta „Mazda 6“, „Mazda 3“ bei „Mazda CX-3“, o po mėnesio į Lietuvą atvyks ir atnaujinta „Mazda 2“.

Naująjį „Mazda CX-5“ jau galima užsisakyti „Inchcape Motors“ salonuose. Pasirinkimui siūlomos keturios „Mazda CX-5“ versijos: „Active“, „Premium“, „Premium Plius“ ir „Luxury“. Kaina prasideda nuo 22 tūkst. 600 eurų už „Active“ versiją bei 32 tūkst. 700 eurų už „Luxury“.

Vytauto Pilkausko nuotr./„Mazda CX-5“
Vytauto Pilkausko nuotr./„Mazda CX-5“

Išskirtinė kokybė ir komfortas

Kuriant naujos kartos visureigį CX-5, buvo išlaikytos visos stipriosios pirmtako savybės, tuo pat metu suteikiant naujų savybių – nuo dar daugiau komforto iki ypatingo dėmesio medžiagų kokybei bei technologijoms. „Mazda CX-5“ trykšta energija ir judėjimu bei pasižymi išskirtine aerodinamika, didesniu našumu, puikiu valdymu, patogesnėmis sėdynėmis, geresne salono vidaus izoliacija. Pastaroji pasiekiama dvigubų langų stiklų pagalba. Tai visureigis, idealiai tinkantis tiek trumpoms, tiek ilgoms, smagioms kelionėms su šeima ir draugais.

Naujausias vidutinio dydžio sportinis visureigis visiškai atnaujintu, jaukiu, kruopščiai ir meistriškai pagamintu interjeru bei ryškiu eksterjeru užtikrina patogumo pojūtį ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams.

Rafinuotas meistriškumas matomas visur. Erdvus, prabangus salonas su ergonominiais valdikliais ir nauju odiniu, rankomis siūtu vairu yra pritaikytas pasinerti į vairavimo komfortą ir mėgautis visišku pavaldumu. Keleiviai iš karto atsipalaiduos ant minkštų sėdynių, kurias ilgose kelionėse galima reguliuoti taip kaip patinka. Puikiam vairavimui užtikrinti sukurta naujoji „Mazda CX-5“ vairuotojui suteks stiprų taip vadinamo Jinba-Ittai – nepaneigiamo vienumo su automobiliu – pojūtį.

„Mazda“ dizaineriai ir inžinieriai darniai dirba išvien, kad užtikrintų vairavimo džiaugsmą ir stiprų automobilio ir vairuotojo ryšį. Vadovaujantis neprilygstamo meistriškumo KODO (judėjimo sielos) filosofija, dizainerių komandai pavyko tvirtame visureigio kūne sujungti griežtas, dinamiškas linijas ir tuo pat metu išvengti aštrių kampų ir drąsių linkių triukšmo, būdingo šiuolaikiniams automobiliams.

CX-5 išvaizdai suteikta daugiau emocionalumo, stiprumo, tačiau tuo pat metu jis alsuoja ramybe bei aristokratiškumu, tarsi grynakraujis ristūnas. Specialiai šiam modeliui sukurta išskirtinė raudono krištolo („Soul Red Crystal“) spalva suteikia daugiau gaivumo bei spindinčio sodraus gylio bei akcentuoja „judėjimo sielos“ linijų grožį, atskleidžia jos paslaptingumą. Automobilio sportinį stilių paryškina 19 colių skersmens vario ir cinko lengvojo lydinio ratlankiai.

Vytauto Pilkausko nuotr./„Mazda CX-5“
Vytauto Pilkausko nuotr./„Mazda CX-5“

Naujausios technologijos

Atvykdamas į Lietuvą CX-5 atsivežė visą pluoštą SKYACTIV technologijų, įskaitant du variklius – 2 litrų darbinio tūrio benzininį SKYACTIV-G (160 ir 165 AG) – bei švarią 2,2 l darbinio tūrio dyzelinę jėgainę SKYACTIV-D (147 ir 172 AG). Jie išsiskiria efektyvia galia, taupumu ir itin maža aplinkos tarša bei dirba su šešių laipsnių mechanine arba automatine transmisija.

CX-5 turi įdiegtą naujausią „G-Vectoring Control“ (GVC) sistemą, kuri manevruojant padeda daugiau svorio perkelti varantiesiems ratams ir kuria Jinba-Ittai pojūtį. Visų varančiųjų ratų sistema „i-Active“ užtikrina dar geresnę automobilio kontrolę. Galiniams ratams tiekiamas pakankamas sukimo momentas, pagerinantis sukibimą, todėl vairuojama stabiliau ir saugiau.

Automobilis vienas pirmųjų savo klasėje turi „head-up“ ekraną ant priekinio stiklo bei bagažinės duris su nuotoliniu valdymu. CX-5 kėbulas SKYACTIV yra vienas iš saugiausių ir mažiausios savitos masės kėbulų savo klasėje. Artimą automobilio ir vairuotojo ryšį stiprina intuityvioji informacijos ir pramogų sistema „MZD-Connect“.

Vytauto Pilkausko nuotr./„Mazda CX-5“
Vytauto Pilkausko nuotr./„Mazda CX-5“

Luxury“ paketas už palankią kainą

Naujajame „Mazda CX-5“ visureigyje įrengtos naujausios saugos sistemos, o „Luxury“ versijos modeliuose sumontuotas ir spalvotas ekranas „Active Driving Display“ su kelio ženklų atpažinimo sistema, kuri tiesiogiai ant priekinio stiklo rodo informaciją apie greičio apribojimus ir kitus kelio ženklus.

Visos CX-5 versijos aprūpintos dviguba kelio ženklų atpažinimo sistema, pajudėjimo įkalnėje sistema „Hill Hold Assist“ (HHA), berakte variklio paleidimo (išjungimo) sistema su mygtuku, pastovaus greičio palaikymo sistema „Cruise Control“ su reguliuojamu greičio ribotuvu, funkcija „Auto Hold“ – neleidžianti automobiliui pajudėti, atleidus stabdžio pedalą, avarinio stabdymo pavojaus signalu, stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD), avarinio stabdymo sistema „Emergency Brake Assist“ (EBA).

Kitomis saugos sistemomis: dinamine stabilumo kontrolės sistema (DSC) ir sukibimo kontrolės sistema (TCS), dvigubomis priekinėmis ir šoninėmis oro pagalvėmis, langų zonos oro pagalvėmis priekyje ir gale, priekinių oro pagalvių išjungimo galimybe, saugos diržais: priekyje – 3 taškų su įtempikliu ir apkrovos ribotuvais, o gale – 3 taškų su 3 apkrovos ribotuvais bei 2 įtempikliais, išmaniąja stabdžių sistema „Advanced Smart City Brake Support“ („Advanced SCBS“).

„Pemium Plus“ bei „Luxury“ versijose – išskirtinio dizaino LED dienos žibintai, automatiškai elektra užlenkiami šoninio vaizdo veidrodėliai, automatinė (dviejų zonų) oro kondicionavimo sistema, automobilio statymo jutikliai, įskaitant sistemą „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA), priekiniai automobilio statymo jutikliai, šildomas vairas, galinio vaizdo kamera, borto kompiuteris su spalvotu didelės raiškos ekranu, valytuvų atitirpinimo funkcija, išmanioji stabdžių sistema „Smart City Brake Support“ su atbulinės eigos funkcija (SCBS-R), nematomos zonos stebėjimo sistema „Blind Spot Monitoring“ (BSM), sistema „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA), sistema, padedanti nenukrypti nuo važiuojamosios juostos „Lane Keep Assist“ (LKA), pagalbinė sistema „Driver Attention Alert“ (DAA).

„Luxury“ versijos pakete – išmanioji stabdžių sistema „Smart City Brake Support“ (SCBS), automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema „Cruise Control“ su reguliuojamu greičio ribotuvu adaptyvieji LED priekiniai žibintai, 12 taškų apšvietimo sistema, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema „Mazda Radar Cruise Control“ (MRCC), įskaitant funkciją „Stop&Go“, esant automatinei transmisijai, elektra valdomas bagažinės dangtis, aukščiausios kokybės garso sistema BOSE© – erdvinio garso technologija „Centerpoint Surround“ ir žemų dažnių garsiakalbis, šildomos galinės sėdynės, odinė apatinės durelių dalies apdaila ir minkštas centrinis prietaisų skydas su dvigubomis siūlėmis.

CX-5 šiuo metu yra perkamiausias „Mazda“ modelis Europoje. Automobiliai yra parduodami daugiau nei 120 šalių ir sudaro maždaug ketvirtadalį „Mazda“ pardavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis