Lietuvos rinkoje pasirodė naujasis „CUPRA Leon“

Naujasis „CUPRA Leon“ į kompaktiškų, bet galingų automobilių segmentą atneša daugybę naujų technologijų ir savybių.
Naujasis CUPRA Leon
Naujasis CUPRA Leon / CUPRA nuotr.

Šis nepaprastai įspūdingas pirmasis „Leon“ modelis su CUPRA ženklu neišvengiamai nustatys naujus standartus tiek penkiaduriams hečbekams, tiek sportiškiems universalams.

Progresyvus dizainas, didelis galingų jėgos agregatų pasirinkimas, aukščiausio lygio susietumas ir visa eilė saugos sistemų pabrėžia, kad šis automobilis ne tik įkūnija CUPRA vertybes, bet ir įveikia šiuolaikinės galingų automobilių eros keliamus iššūkius.

„Geriausiai parduodamame modelyje (per ketverius metus buvo parduota daugiau nei 50 000 naujos kartos automobilių) sujungti pagrindiniai svarbiausi šios markės elementai: dizainas, galia ir dinamika“, sako CUPRA generalinis direktorius Wayne Griffiths. „Liūtų (Leon) karalius – tai automobilis, kuris padės mums užkariauti pačių išrankiausių automobilių entuziastų širdis, auginti prekės ženklą ir praplėsti potencialių pirkėjų ratą“.

„CUPRA Leon“ skirtas ieškantiems greičio ir galios, naujos markės dvasios ir vairavimo malonumo,“ sako įmonės „CUPRA Baltics“ marketingo vadovė Kerli Maro. „Šioje prestižinėje vietoje atsiradome ne tik dėl fantastiško CUPRA technologijų paketo, bet ir dėl „CUPRA Leon“ kūrusios komandos entuziazmo ir atsidavimo“.

Dizainerių ir konstruktorių komanda ant „Volkswagen“ grupės modulinės platformos „MQB Evo“ su pradiniu technologijų rinkiniu sugebėjo sukurti automobilį, turintį visus būtinus CUPRA bruožus.

Su dviejų tipų kėbulu (penkiaduris hečbekas ir sportinis universalas) „CUPRA Leon“ užsitikrina platesnės auditorijos palankumą,– pirkėjams nereikia aukoti galios, komforto ar praktiškumo pasirinkus savo gyvenimo būdui priimtinesnį kėbulą.

Aukšto lygio standartinė įranga, įskaitant priekinius ir galinius žibintus su šviesos diodais, sportines priekines sėdynes (su lenktais šonais), dinamišką važiuoklės valdymą, automatinę pastovaus greičio palaikymo sistemą, skaitmeninį prietaisų skydelį ir navigacijos sistemą su 10-ies colių ekranu ir ne tik, suteikia šiam automobiliui puikią vertę tarp konkuruojančių sportiškų ir galingų automobilių.

Itin pažangūs šio naujausio modelio jėgos agregatai, dinamiškos važiuoklės technologijos, elegantiškas sportiškumo bei rafinuotumo derinys salono ir kėbulo dizaine kuria unikalią vairavimo patirtį ir dar labiau sustiprina CUPRA prekinį ženklą. Pridėjus susietumo ir skaitmenizacijos kuriamą vartotojo patirtį bei pažangiausias pagalbos vairuotojui sistemas, „CUPRA Leon“ tampa vienu patraukliausių automobilių savo segmente.

Pradžioje modeliuose su abiejų tipų kėbulais bus 2 litrų 300 AG benzininis variklis su turbo kompresoriumi, priekiniai varantieji ratai ir 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Modeliuose su universalo kėbulu bus ir 310 AG variklis, 4 ratų pavara ir 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė, padedanti automobiliui įsibėgėti iki 100 km/val. per 4,9 sekundės. Vėliau jėgos agregatus papildys pigesnis 245 AG variantas.

Galia ir sukimo momentas – tai tik keli išskirtiniai „CUPRA Leon“ bruožai. Be to, tai vienas iš saugiausių CUPRA prekių ženklu žymimų automobilių su itin pažangiomis pagalbos vairuotojui sistemomis, apsaugančiomis keleivius nuo avarijų greitkelyje, mieste ir netgi išvažiuojant iš stovėjimo vietos.

„CUPRA Leon“ ne tik puikiai pasirodys kelyje, bet suteiks aukščiausio lygio ryšį ir susietumą, svarbų vis labiau skaitmenizuotame mūsų pasaulyje. Su „CUPRA Leon“ kelyje būsite visada prisijungęs, nes čia yra viskas nuo išmaniojo įrenginio perkėlimo į automobilio saloną iki naudojimosi konkrečiam automobiliui skirtomis internetinėmis paslaugomis.

Visas prekinio ženklo vertybes išreiškiančio naujojo „CUPRA Leon“ misija – stiprinti CUPRA ženklo pozicijas rinkoje ir supažindinti su juo kuo didesnį pirkėjų ratą.

„CUPRA Leon“ sukurtas, sukonstruotas ir pagamintas Ispanijos mieste Martorell.

„CUPRA Leon“ kaina prasideda nuo 31 700 eurų.

Techniniai duomenys

  • CUPRA Leon 2.0 TSI 300 AG 7-DSG (5 durų hečbekas)
  • Variklio tipasTSI – benzininis tiesioginio įpurškimo su turbo kompresoriumi
  • Variklio tūris1984 cm3
  • Galia221 kW / 300 AG
  • Didžiausias sukimo momentas400 Nm
  • Pavarų dėžė / pavara automatinė (7 laipsnių DSG) / priekinių ratų pavara
  • 0 – 100 km/ val. 5,7 sek.
  • Didžiausias greitis 250 km/val.
  • Degalų sąnaudos (l/100km) 7,4 – 7,9 (WLTP) CO2 emisija (g/km) 168 – 179 (WLTP)
  • Pakaba priekyje – nepriklausoma „McPherson“. Gale – daugiasvirtė.
  • Amortizatoriai reguliuojami. VairasR-EPS su greičiu susietas vairo stiprintuvo valdymas (reguliuojamas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis