Kurdamas „Macan“ kompaktišką visureigį, „Porsche“ visų pirma kūrė tai, ką moka geriausiai – sportinį automobilį. Ne veltui gamintojas jį pavadino indonezietišku žodžiu macan, reiškiančiu tigrą – „Macan“ yra labai greitas, galingas, dinamiškas, sukimba su kelio danga ar bekelės paviršiumi bei turi įdiegtas geriausias „Porsche“ inovacijas.
„Drįstame sakyti, kad „Macan“ savo segmente yra vienintelis tikrai sportinis automobilis. Ir gamintojas, ir mes manome, kad „Macan“ taps vienu populiariausių „Porsche“ modelių. Tam pagrindo suteikia faktas, kad Lietuvoje šio automobilio išankstiniai užsakymai yra didesni nei bet kurio anksčiau mūsų pristatyto „Porsche“ modelio“, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
„Porsche Macan“ pirkėjai Lietuvoje gali rinktis vieną iš trijų modelio variacijų – „Macan S“, „Macan S Diesel“ ir „Macan Turbo“. „Macan S“ komplektuojamas su 3.0 l darbinio tūrio 6 cilindrų 340 AG (250 kW) dviejų turbokompresorių benzininiu varikliu. „Macan S Diesel“, turintis 3.0 l darbinio tūrio 6 cilindrų 258 AG (190 kW) dyzelinį variklį, tarp savo klasės konkurentų yra ekonomiškiausias – 100 km atstumą važiuojant mieste ir užmiestyje įveikia su 6,3-6,1 litro dyzelino.
Galingiausias „Porsche“ kompaktiškas visureigis „Macan Turbo“ turi 3,6 l darbinio tūrio 6 cilindrų 400 AG (294 kW) agregatą su dviem turbinomis. Šis modelis 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4,8 sek., o pasirinkus „Sport Chrono“ paketą – vos per 4,6 sekundės. Maksimalus „Macan Turbo“ greitis – 266 km/val.
Visi „Porsche Macan“ modeliai varomi visais ratais ir turi „turtingą“ standartinę įrangą, pavyzdžiui, septynių laipsnių, dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę PDK („Porsche Doppelkupplung“), kuri leidžia automobiliu startuoti itin greitai, akimirksniu perjungia pavaras, neprarandant traukos.
Bazinėje įrangoje – daugiafunkcinis sportinis vairas su prie jo esančiomis pavarų perjungimo svirtimis, dideli, iki R21 dydžio (53,3 cm skersmens) ratai, aukštos kokybės garso sistema „Bose“ ir elektra valdomas bagažinės dangtis. Už papildomą mokestį „Macan“ pirkėjai galės užsisakyti įvairių priedų. Pavyzdžiui, pneumatinę pakabos sistemą, kuri leidžia padidinti automobilio prošvaisą 4 cm – iki 23 cm, automatinę žibintų aukščio reguliavimo sistemą ir kitą įrangą.
Lietuvoje „Porsche Macan S“ ir „Macan S Diesel“ modeliai, priklausomai nuo pasirinktos įrangos ir priedų, kainuos nuo 202,6 tūkst. litų. „Macan Turbo“ – nuo 279,5 tūkst. litų.
„Porsche AG“ koncernas prognozuoja, kad „Macan“ turėtų svariai prisidėti prie „Porsche“ pardavimų augimo – nuo 133 tūkst. automobilių pernai iki 200 tūkst. automobilių 2018-aisiais. „Macan“ gaminami Vokietijoje, Leipcigo mieste įkurtoje naujoje gamybos linijoje, į kurią „Porsche“ investavo 0,5 mlrd. EUR (1,7 mlrd. litų). Iš čia bendrovė bus pajėgi išleisti į rinką iki 50 tūkst. „Macan“ automobilių per metus.