Los Andželo automobilių parodoje bus pristatytas nematytas „Audi“ universalas

Pernai Ženevos autosalone pademonstravęs ateities dizaino kelrodžiu tapusį „Audi Prologue“ kupė, šis Vokietijos automobilių gamintojas nežada sustoti. Netrukus Los Andželo autosalone žiūrovai išvys dar vieną šios šeimynos konceptą – „Audi prologue Avant“ universalą.
„Audi Prologue Avant“ konceptas
„Audi Prologue Avant“ konceptas

Žvilgsnis į ateitį

Pastabesniems automėgėjams gali kilti visai nedviprasmiškas klausimas: kodėl „Audi“ dizaineriai „Prologue Avant“ universalą nusprendė kildinti iš kupė, jeigu universalas savo esme yra ne kas kita, kaip padidinto kraulumo sedanas? 

Tai automobilių kūrėjų atsakas į pastaraisiais metais vyraujančias kupė funkcionalumo didinimo tendencijas, papildančias šį dvejų durų nuožulnaus stogo kėbulo tipą iki šiol jam nebūdingais bruožais. Vieni automobilių gamintojai palengvino galinių kupė keleivių dalią, įstatydami galines dureles, kiti gi tą funkciją bandė spręsti didindami stogo nuožulnumą automobilio galinės dalies link, įprastą sedaną papildydami veržlia kupė galine dalimi arba priešingai – pridėję trečiąjį tūrį, suteikė aukštos klasės kupė dar daugiau sedanams būdingo solidumo. 

„Audi Prologue“ konceptas
„Audi Prologue“ konceptas

Tad pastaraisiais metais pasirodė ir ne vienas visiškai neįprastas, bet vykęs ir pasiteisinęs kupė – universalas.

Los Andželo autosalone debiutuosiantis 5,11 m ilgio ir 1,97 m pločio prabangus penkiaduris demonstracinis automobilis, kuris vertinamas ne kitaip, kaip „Audi“ dizainerių atsakas į šiuo metu vyraujančias kėbulų tipų konvergencijos tendencijas, leidžia vairuotojui ir automobilio keleiviams mėgautis neprilygstamu veržlumo ir universalumo deriniu.

Naujoviškos, tačiau prieinamos technologijos

Kitas išskirtinis „Audi Prologue Avant“ demonstracinio koncepto bruožas – visos jame pritaikytos pažangiausios technologijos yra jau dabar yra serijinės arba pakeliui į masinę gamybą.

Tai ypač pasakytina apie prietaisų skydo koncepciją. Jį sudaro trys jutikliniai ekranai, kuriuose, priklausomai nuo nustatymo ir automobilio būsenos, gali būti rodomos rodmenų skalės, automobilio vaizdo kamerų vaizdai bei jutiklių teikiama informacija arba borto kompiuterio, navigacinės sistemos ar automagnetolos duomenys bei jutiklinės valdymo priemonės. 

Be to, gali būti prijungta iki trijų keleiviams skirtų, prie automobilio vietinio tinklo prijungtų OLED jutiklinių ekranų, suteiksiančių galimybę keleiviams mėgautis pažangiausiomis automobilinių pramogų ir interneto galimybėmis. 

Ši mobiliųjų pramogų koncepcija jau diegiama ir pasiteisino serijinės gamybos naujosios kartos „Audi Q7“ visureigiuose.

Pažangus variklis ir pavaros mechanizmas

Po „Audi Prologue Avant“ variklio gaubtu sumontuoti greitu laiku serijiniais tapsiantys agregatai. Judesį suteikia iš naujojo „Audi Q7“ „pasiskolintas“ forsuotas įkraunamas hibridinis pavaros mechanizmas. Dyzelinio ir elektros variklių tandemo bendra galia – 335 kW (455 AG). Kai forsuotas 3.0 TDI ir padidintos galios elektros variklis veikia kartu, „Audi Prologue Avant“ nuo iki 100 km/val. greitį pasiekia per 5,1 s. Važiuojant vien tik elektriniu varikliu, galima įveikti iki 54 km kelią. Adaptyvinė ratų pakaba reguliuoja važiuoklės standumą priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio dangos sąlygų, o išmani visų varomų ir vairuojamų ratų pavara užtikrina neprilygstamą komforto, sportiškumo ir stabilumo bei patikimo valdomumo derinį, arba, priklausomai nuo įjungto režimo, suteikia prioritetą vienai iš šių savybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų