Prieš dieną – ir pirmą kartą Ispanijoje – Madrido valdžia nusprendė nustatyti priemonę, kuri jau taikoma kituose užsienio miestuose ir pagal kurią transporto priemonės, ant kurių valstybinio numerio lentelės nurodytas lyginis skaičius, į miesto gatves bus įleidžiamos lyginėmis dienomis, o transporto priemonės, ant kurių valstybinio numerio lentelės nurodytas nelyginis skaičius, miesto gatvėmis galės važiuoti nelyginėmis dienomis.
Ši priemonė įsigaliojo ketvirtadienį.
Ši priemonė įsigaliojo ketvirtadienį, tačiau galiojo neilgai. Savo „Twitter“ paskyroje Madrido merija pranešė, jog dalies automobilių eismo draudimas bus panaikintas nuo penktadienio, nes „pagerėjo prognozės dėl NO2 (azoto dioksido), taip pat oro prognozės“.
Dalies automobilių eismo draudimas pradedamas taikyti, kai kenksmingo NO2 lygis atmosferoje bent dviejose matavimo stotyse tam tikrą laiką viršija 200 mikrogramų kubiniam metrui ir kai manoma, kad oras artimiausiu metu neišsivalys.
Taikant draudimą, numatytos ir tam tikros išimtys, pvz., skirtos mopedams, hibridiniams automobiliams, automobiliams, kuriais važiuoja trys ar daugiau žmonių, arba automobiliams, kuriuos naudoja neįgalieji.
Draudimas taip pat netaikomas autobusams, taksi automobiliams ir skubios pagalbos transporto priemonėms.
Tačiau merija pareiškė, kad tam tikri apribojimai, pvz., draudimas mieste negyvenantiems asmenims statyti automobilius miesto centre, bus taikomi ir toliau, nes taršos lygis vis dar nėra patenkinamas.
Vis dėlto pagal tarptautinį oro kokybės indeksą, pagal kurį vertinamas užterštumas penkiais pagrindiniais oro teršalais, įskaitant azoto dioksidą, oro kokybė Madride ketvirtadienį buvo įvertinta vidutiniškai – 70 taškų.
Londone oro kokybė, pavyzdžiui, buvo įvertinta daug prasčiau – 140 taškų, o Delyje – daugiau kaip 300 taškų.