„Lietuvos kelių tinkle magistralė Vilnius–Kaunas išsiskiria eismo intensyvumu. Ja važiuoja gerokai daugiau krovininių transporto priemonių nei kitomis magistralėmis. Tiek eismo saugai, tiek optimaliam greičiui užtikrinti šį kelią būtina modernizuoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Rekonstrukcijos darbai bus atliekami magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 10,0 iki 95,0 km. Eismo saugai gerinti kelyje Vilnius–Kaunas numatoma įrengti Gariūnų, Dėdeliškių, Skirmantiškių ir Jakštonių požemines pėsčiųjų perėjas bei Strošiūnų požeminę pėsčiųjų perėją ir lengvųjų automobilių pravažiavimą, rekonstruoti skirtingų lygių sankryžą Kaišiadorių link.
Minėtame kelio ruože planuojama rekonstruoti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, pertvarkyti arba iškelti autobusų sustojimų aikšteles, pakeisti tuos metalinius apsauginius atitvarus skiriamojoje kelio juostoje, kurie neatitinka sulaikymo lygio reikalavimų, dalyje kelio ruožų įrengti tinklo tvoras nuo laukinių gyvūnų. Taip pat numatoma įrengti kintamos informacijos kelio ženklus, apšvietimą.
Po rekonstrukcijos magistrale Vilnius–Kaunas bus galima važiuoti 130 km/val. greičiu vasarą ir 110 km/val. greičiu žiemą. Čia bus užtikrintos saugios ir patogios eismo sąlygos, atitinkančios transporto srauto dydį, kelio reikšmę ir tarptautinius standartus.
Bendra projekto vertė – 42,75 mln. eurų, iš jų 18,4 mln. eurų sudarys ES sanglaudos fondo lėšos.