Šį darbą italų koncernas patikėjo variklio ir važiuoklės padalinio vadovu paskirtam Paulo Martinelli, kurio nuomone, automobilio garsas yra ne mažiau svarbus, nei jo išvaizda. „Kai į miestelį atvažiuoja automobilis, pirmiausia jį išgirstate ir tik vėliau pamatote. Žmonės atpažįsta artėjantį „Maserati“ – būtent savitas šio automobilio variklio garsas priverčia suklusti ir atsisukti“, – įsitikinęs P. Martinelli.
Pasak jo, kuriant „Ghibli“ modelį variklio griausmo tonas buvo nepaprastai svarbus ir dėl to, kad automobilio modelio pavadinimas reiškia Sacharos dykumose gaudžiančius karštuosius vėjus.
„Į „Ghibli“ montuojamo benzininio šešių cilindrų variklio sportiškas griausmas yra „Maserati“ vizitinė kortelė. Tačiau mes siekėme sukurti pirmąjį „Maserati“ automobilį su dyzeliniu motoru, o tokiame modelyje pati išmetimo sistema tinkamo garso nesuformuoja. Bet juk prabanga dvelkiantis „Maserati“ variklis negali kalenti ir burgzti, kaip įprastas dyzelinis automobilis“, – sakė P. Martinelli.
Nors kai kurie gamintojai garsui sukurti paprasčiausiai naudoja garsiakalbius, autentiškų „Maserati“ automobilių kūrėjai žinojo, kad jie privalo sukurti natūralią sistemą, kuri padėtų išryškinti galingo variklio griausmą.
Siekdami išgauti reikiamą toną, koncerno inžinieriai pirmiausia tiksliai nuskaitė agresyviojo V6 benzininio variklio skleidžiamą garsą. Kad perkeltų jį į dyzelinę „Ghibli“ versiją, inžinieriai sukūrė „Maserati Active Sound System“ sistemą: išmetimo sistemoje, prie išmetimo vamzdžio įmontuoti du garso reproduktoriai – specialūs vamzdžiai su vožtuvais, kurie padeda išskirti ir sustiprinti sportiškuosius garsus ir veikia panaudodami vien išmetamųjų dujų generuojamą jėgą. Toks garso reproduktorių sprendimas leido inžinieriams natūraliomis priemonėmis užtikrinti teisingą, benzininiams „Maserati“ modeliams būdingą automobilio variklio riaumojimo tembrą. „Šis garso efektas veikia fantastiškai gerai. Jis netgi keičiasi, kai vairuotojas pasirenka važiuoti sportiniu režimu – garsas tampa dar agresyvesnis ir labiau jaudinantis“, – pridūrė P. Martinelli.
„Dyzelinio „Maserati Ghibli“ variklio garsas – išskirtinis ir palieka puikų įspūdį. Stovint prie automobilio nepajustumėte, jog šį garsą skleidžia 6 cilindrų dyzelinis variklis. Tiesą sakant, sportiškas garsas netgi labiau primena didelės kubatūros V8 variklio garsą“, – sakė „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Lukošiūnas.
Išskirtinių ir retų automobilių kūrėjai iš Italijos „Maserati Ghibli“ gamybą atnaujino po 16 metų pertraukos – šis modelis buvo tiražuojamas 1967-1973 m. bei 1992-1997 m. laikotarpiais. Tuo pačiu, tai pirmas kartas „Maserati“ istorijoje, kai kompanija vienu metu siūlo du prabangius keturių durų sedanus. Palyginus su „Quattroporte“ modeliu, „Ghibli yra mažesnis, trumpesnis, lengvesnis, dinamiškesnis, pigesnis ir ekonomiškesnis. Abu modeliai yra svarbūs italų gamintojui siekiant tikslo 2015 metais pasiekti 55 tūkst. automobilių per metus gamybos apimtis.
Turine konstruojamuose „Ghibli“ automobiliuose montuojami du benzininiai ir vienas turbodyzelinis varikliai. Galingiausia „Ghibli S“ versija didžiuojasi benzininiu šešių cilindrų 3,0 litrų darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 301 kW/410 AG galią, kuri, pasirinkus visų keturių ratų varančiąją sistemą, 100 km/val greitį pasiekia vos per 4,8 sekundės. Šio sedano maksimalus greitis – 284 km/valandą.
Pirmą kartą šio italų gamintojo įdiegtas turbodyzelinis variklis – šešių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio, 202 kW/275 AG galios. Iki 100 km/val. dyzelinis automobilis įsibėgėja per 6,3 sekundės. „Maserati Ghibli Diesel“ ne tik galingas, bet ir ekonomiškas – vidutinės degalų sąnaudos užmiestyje siekia 4,9 l/100 km, mieste – 7,8 l/100 km, mišraus važiavimo – mažiau nei 6 l/100 km.