Maskvoje debiutuoja kupė-krosoveris „Renault Arkana“

Maskvos automobilių parodoje „Renault“ pirmą kartą pristato koncepcinį „Arkana“ modelį – išskirtinio kupė-krosoverio stiliaus naujos kartos automobilio viziją. Tokio tipo kėbulo mašina yra pirmoji šiame itin populiariame C klasės segmente.
„Renault Arkana“
„Renault Arkana“ / Renault nuotr.

Šiandien C segmento automobiliai ir ypač SUV yra dinamiškiausiai auganti automobilių pramonės dalis, o pirkėjai dairosi vis įdomesnių sprendimų. Todėl „Arkana“ buvo kuriamas atsižvelgiant į jų lūkesčius ir išsiskiria ypatingu elegantiško sedano ir tvirto SUV deriniu.

Renault nuotr./„Renault Arkana“
Renault nuotr./„Renault Arkana“

Koncepcinis „Arkana“ pasižymi tvirta ir patrauklia išvaizda, kurią pabrėžia didelė prošvaisa, plačios ratų arkos ir net 19 colių skersmens ratlankiai – šis tvirtas automobilis su visų varančiųjų ratų pavara pritaikytas didžiausiems bekelės ir atšiaurių oro sąlygų iššūkiams. O jo elegantiška aukšta kėbulo linija ir žemėjantis kupė stogas dar labiau paryškinami chromo apdaila ir panoraminiu stoglangiu.

Renault nuotr./„Renault Arkana“
Renault nuotr./„Renault Arkana“

„Koncepcinis „Arkana“ yra išskirtinis kupė-krosoveris, kuriame itin efektingai sujungta sedano elegancija ir tvirto SUV išvaizda. Šiame modelyje mes perteikėme pagrindinius „Renault“ markės bruožus – puikią išvaizdą, galią ir prancūzišką jausmingumą,“ – sako Laurens Van den Acker, „Renault“ grupės korporatyvinio dizaino vyresnysis viceprezidentas.

2019 m. šis modelis debiutuos Rusijoje, o vėliau prekyba juo bus pradėta ir kitose pasaulio šalyse. Planuojama, kad „Renault Arkana“ taps vienu iš kertinių „Renault“ grupės automobilių, įgyvendinant strateginį „Drive the Future“ planą, kuriuo numatoma, kad jau 2022 m. kasmet bus parduodama po 5 mln. naujų grupės automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis