Autobuso gamybai buvo panaudota prailginta sunkvežimio MAZ 5336 važiuoklė. Bendras autobuso ilgis – 11,5 m., galinės dalies ilgis – 4,2 m. Variklis – 250 AG JMZ 236BE2, pavarų dėžė – Fast Gear.
Transporto priemonės kėbulas – visiškai paprastas ir lengvai remontuojamas. Ant stogo sumontuota bagažinė iki kurios veda kopėtėlės, skirtos papildomiems keleiviams. Techniniuose dokumentuose rašoma, kad stogo keliamoji galia – 3 tonos, rašo Trucker.lt.
Vairuotojo vieta – taip pat labai paprasta. Jos kūrimui panaudotos pirmosios MAZ autobusų kartos detalės. Salone – 43 sėdimos vietos, iš viso autobuse numatytos 65 vietos.
Paprastas, nesunkiai remontuojamas, be jokių saugos elementų ir, tikėtina, į griežtas Euro normas neįtaikančiu varikliu. Būtent tokie autobusai netrukus didelėmis partijomis keliaus į Afriką, kur, panašu, apie ekologiją ir saugumą keliuose niekas negirdėjo ir dar ilgai negirdės. Atminkite tai, kai lankysitės juodajame kontinente.