„Mazda“ ir „Toyota“ turi bendrų planų

„Mazda Motor Corporation“ ir „Toyota Motor Corporation“ suvienijo jėgas vardan bendro tikslo – kurti revoliucines vertybes įkūnysiančius automobilius, kurie bus parduodami visame pasaulyje. Savo planus abu japonų automobilių gamintojai įprasmino ilgalaikėje sutartyje, kurios pagrindu bus suburtas komitetas, sieksiantis išnaudoti abiejų kompanijų turimus resursus bei sinergiją.
Masamichi Kogai ir Akio Toyoda
Masamichi Kogai ir Akio Toyoda
Temos: 2 „Toyota“ Mazda

Pažymėdamas šį reikšmingą žingsnį, „Toyota“ prezidentas Akio Toyoda teigė: „SKYACTIV technologijos ir KODO („Judėjimo sielos“) dizaino kalba įrodo, kad „Mazda“ visada siekia žengti į ateitį sugebėdama neatitrūkti nuo savo šaknų. Aš džiaugiuosi, kad mūsų kompanijos gali pasidalinti nuolatinio tobulėjimo vizija ir dirbti kartu kuriant dar geresnius automobilius.“

Masamichi Kogai, „Mazda“ prezidentas, savo ruožtu sakė: „Toyota“ yra ta bendrovė, kuri įrodė turinti ryžto ir drąsos veikti visos industrijos ateities vardan, nepamirštant aplinkosaugos problemų. Aš gerbiu „Toyota“ siekį nuolat tobulėti, išnaudojant pažangiausius sprendimus. „Mazda“ ir „Toyota“ mąsto vienodai, kai kalbame apie pagarbą savo šaknims bei tradicijoms abiejose korporacijose.“

Tiek „Mazda“, tiek „Toyota“ pripažįsta, kad „Mazda“ korporatyvinė filosofija teikti vairuojantiems žmonėms džiaugsmą ir „Toyota“ siekis nuolat tobulinti savo automobilius bei tvaraus augimo tikslas yra geras pagrindas bendradarbiavimui. Tiesa, apie konkrečius projektus kol kas nepranešama.  

Tai nėra pirmas kartas, kai „Toyota“ ir „Mazda“ korporacijos bendradarbiauja tarpusavyje. Praeityje „Toyota“ licencijavo savo hibridines technologijas „Mazda“ korporacijai bei atskleidė kompaktiškų automobilių gamybos paslaptis „Mazda“ gamykloje, Meksikoje. Naujoji ilgalaikė partnerystė bus gerokai svaresnė nei tradicinis bendradarbiavimas tarp automobilių gamintojų. Bus siekiama sukurti naują vertybių sistemą, kurią įkūnys abiejų bendrovių kuriami automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis