„Mazda Koeru“ priminė apie grįžimą į didelių visureigių rinką

Šią savaitę prasidėjusioje Frankfurto automobilių parodoje „Mazda“ atskleidė miesto visureigio „Koeru“, kurio eskizais buvo intriguojami automobilių rinkos stebėtojai, išvaizdą. Pirmosios oficialios fotografijos rodo, kad Japonijos koncernas sukūrė dar vieną itin ryškų tarptautiniais apdovanojimais įvertinto „KODO – Soul of Motion“ dizaino kalbos pavyzdį. Masyvus koncepcinis automobilis greičiausiai taps aukštesnės klasės (CX-7 arba CX-9) miesto visureigio pagrindu.
„Mazda“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Mazda“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Griežtos automobilio akys-žibintai, sportiškos kėbulo linijos ir 21 colio ratų laikomas įspūdingas platus kūnas atrodytų beveik grėsmingai, jei ne „Mazda“ būdinga elegancija. Neeilinę išvaizdą pabrėžia viduje ir išorėje esanti aukštos klasės apdaila. Praturtintos KODO dizaino formos automobiliui leidžia pasiekti išskirtinę aerodinamiką ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Tuo tarpu „Mazda SKYACTIV“  technologijų paketas automobilį papildo efektyvia, vairuotojui skirta jėgaine, tikslia stabdžių sistema bei užtikrinta važiuokle. 

Frankfurto automobilių parodoje esančiame „Mazda“ stende taip pat puikuojasi naujos kartos „MX-5“ rodsteris su gausybe specialiai jam sukurtų priedų. Vienas jų – futuristiškai atrodanti apšviesta stogo bagažinė, pasižyminti itin lengva anglies pluošto konstrukcija (šį priedą bus galima įsigyti kartu su puikiai derančiu „Moncabas“ lagaminu) bei išskirtiniai asimetrišką deimantą primenantys 17 colių lengvo lydinio ratlankiai.

Parodoje taip pat galima pamatyti ir visus kitus naujausius šio japonų gamintojo automobilių modelius, tarp kurių ir naujoji „Mazda CX-3“, savo pasirodymu Europoje šių metų birželį sudrebinusi mažųjų miesto visureigių segmentą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų