Auganti naujausios kartos kompaktinio „Mazda3“ modelio paklausa ir neblėstantis miesto visureigio „Mazda CX-5“ populiarumas kompanijai leido 7 kartus viršyti atsigaunančios Europos lengvųjų automobilių rinkos pardavimų augimo vidurkį, balandžio mėnesį siekusį vos 4,2 proc.
„Gerus pardavimo rezultatus lemia puikūs, kokybiški ir rinkoje labai gerai vertinami automobiliai. Galiu atskleisti, kad per artimiausius porą metų pristatysime dar daugiau rinką sudrebinsiančių produktų. Mūsų gamybos pajėgumai nuolat auga, todėl esame pasiruošę patenkinti didėjančią mūsų automobilių paklausą. Augantis „Mazda“ klientų skaičius tik patvirtina, kad pasirinkome teisingą kryptį“, – sako „Mazda Motor Europe“ vykdantysis direktorius Philipas Waringas.
Tarptautinių apdovanojimų sulaukusi naujoji „Mazda“ automobilių karta, rinkoje išsiskirianti savo revoliucine SKYACTIV technologija ir stulbinamais „KODO – Soul of Motion“ dizainais, įkūnija visišką kompanijos požiūrio pasikeitimą po pasaulinės ekonominės krizės.
Naujas „Mazda“ požiūris akcentuoja išskirtinį dėmesį į patogių ir vairuotojo lūkesčius viršijančių automobilių gamybą. Tai automobiliai, kuriuos ne tik smagu vairuoti, bet ir galima įsigyti už prieinamą kainą. Be to, „Mazda“ automobiliai rinkoje garsėja mažais išlaikymo kaštais.