„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Mazda“ pardavimai Lietuvoje augo 54 proc.

Japonijos automobilių gamintojas „Mazda“ Europos rinkoje jau ketvirtus metus iš eilės fiksuoja dviženklį pardavimo augimą. Pernai šioje rinkoje parduota beveik 240 tūkst. automobilių – 12 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Bendra Europos automobilių rinka pernai augo 6 proc. Tolygiai augantis „Mazda“ automobilių pardavimas leido įmonei atsirėžti papildomą 1,5 proc. Senojo kontinento rinkos dalies.
Atnaujintą „Mazda6“ Lietuvoje pristatė japoniški personažai
Atnaujintą „Mazda6“ Lietuvoje pristatė japoniški personažai / „Inchcape“ nuotr.
Temos: 2 Mazda CX-3 Mazda

Klientų pasirinkimo varžybose užtikrintai pirmavo miesto visureigiai: „Mazda CX-5“ neužleido populiariausiojo pozicijų, jam ant kulnų lipo „Mazda CX-3“ – jiedu sudarė beveik pusę europinės koncerno apyvartos. „Mazda CX-3“ ir rodsterių „MX-5“, palyginti su 2015 m., pernai parduota daugiau nei dvigubai.

Tarp nacionalinių Europos rinkų Portugalija susišlavė visus laurus – čia užfiksuotas rekordinis 80 proc. augimas, Italijoje – 53 proc., Airijoje – 35 proc. šuolis. Pirmavo kompaktiškas „Mazda3“ ir flagmanas „Mazda6“. Išaugęs transporto priemonių asortimentas pardavimą didino ir Belgijoje – čia „Mazda“ automobilių nupirkta 26 proc. daugiau negu užpernai. Čekijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje ir Švedijoje pardavimas pakilo apie 20 proc., Vokietijoje – 9 proc., Jungtinėje Karalystėje – 2,4 proc.

Bendra Baltijos šalių automobilių rinka augo 14 proc., tuo tarpu „Mazda“ pardavimas šiose šalyse pakilo net 52 proc. Daugiausiai parduota „Mazda CX-3“. Šio modelio pernai nupirkta 270 proc. daugiau negu 2015 metais. Antroje vietoje – „Mazda 6“, trečioje „CX-5“.

Lietuvoje situacija panaši – pernai „Mazda“ automobilių mūsų šalyje nupirkta net 54 proc. daugiau negu 2015-aisiais. Vienvaldis lyderis – kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“.

„Miesto krosoveriai visame pasaulyje užkariauja automobilių pirkėjų širdis, ir Lietuva – ne išimtis. „Mazda CX-3“ kūrėjai taikliu šūviu pataikė į pirkėjų poreikių dešimtuką: šis automobilis yra idealus variantas, savyje suderinantis tiek išvaizdą, tiek vairavimo stilių bei komfortą, tiek prieinamą kainą. Tai ir atsispindi jo rekordiniuose pardavimo rezultatuose“, – sakė Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.

Anot J. Šataitės, „Mazda“ savo gerbėjams ir šiemet žada keletą staigmenų – vasario mėnesį Lietuvoje pasirodys atnaujinta „Mazda3“, balandį – atnaujinta „Mazda2“, o vasarą – visiškai naujas „CX-5“ bei atnaujintas „CX-3“. Atnaujinta „Mazda6“ Lietuvoje pristatyta pernai lapkritį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų