„Mes esame itin patenkinti „Mazda“ progresu Europoje nuo tada, kai į rinką buvo išleisti mūsų naujos kartos modeliai. Ir tai tik pradžia – visiškai naujas „Mazda CX-3” vos spėjęs debiutuoti jau spėjo viršyti mūsų lūkesčius, o MX-5 taip pat rengiasi rinkos šturmui“, – teigė „Mazda Europe“ pardavimų viceprezidentas Martijnas ten Brinkas.
Didžiausiu populiarumu „Mazda“ mėgavosi Ispanijoje, kur antrąjį šių metų ketvirtį buvo užfiksuotas net 45 proc. augimas. Kitos rinkos, kuriose buvo pasiektas dviženklis augimas, yra Italija (35 proc.), Nyderlandai (21 proc.), Lenkija (20 proc.) bei Jungtinė Karalystė (19 proc.).
Visiškai nauja SKYACTIV technologijų koncepcija bei KODO – judėjimo sielos – dizaino kalba padėjo „Mazda Motor Corporation“ paversti šias naujoves į spartų pardavimo augimą bei pelną. Kompanijos europinis automobilių pardavėjų tinklas toliau sėkmingai pritraukia naujus klientus. Prėjusį ketvirtį itin pasižymėjo „Mazda2” modelis, kurio pardavimo apimtys augo 57%. Birželį šis modelis užfiksavo įspūdingą 93% metinį augimą.
Birželio 19-ąją rinkai pristatytas visiškai naujas kompaktinis miesto visureigis CX-3, atrodo, taps dar viena sėkmės ikona sparčiai augančiame segmente. Itin karštas naujos kartos rodsteris „Mazda MX-5” į Europą atvyksta jau rugpjūtį. Tuo metu „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkai bus pristačiusi net septynis naujus modelius per mažiau nei dvejus metus.
Lietuvoje „Mazda“ pardavimai taip pat pastebimai augo: smarkiai atnaujinti Mazda6 ir CX-5 modeliai ir visiškai naujas Mazda2 debiutavo dar balandžio mėnesį, o naujausias gamoje modelis CX-3 bendrame „Mazda“ pardavimų skaičiuje sudarė kone 40 proc.. Pardavimų apimtys, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, augo beveik ketvirtadaliu.