„Mazda“ pristatė naują benzininį variklį, kuriam nereikės uždegimo žvakių

Antradienį „Mazda“ pristatė naują plėtros viziją „Zoom-Zoom 2030“, kurios pagrindiniu akcentu tapo naujos kartos benzininis variklis „SKYACTIV-X“. Tai pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o didžiulio slėgio sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Toks principas sutinkamas dyzeliniuose varikliuose.
„Mazda CX-5“
„Mazda CX-5“ / Vytauto Pilkausko nuotr.
Temos: 2 Benzinas Mazda

„Mazda“ patentuota degimo technologija vadinasi „Spark Controlled Compression Ignition“. Varikliai, naudojantys šią technologiją, vienu metu išnaudos tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių privalumus – gebės pasiekti didelį našumą, akceleraciją ir galią bei tuo pat metu daryti daug mažesnį poveikį aplinkai.

„SKYACTIVE-X“ varikliuose kartu derinami slėginis degimas bei turbokompresorius leis reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją. O taip pat – pasiekti išskirtinius našumo rodiklius. Palyginus su „SKYACTIVE-G“ benzininiais varikliais, naujieji generuos nuo 10 iki 30 proc. didesnį sukimo momentą. Pagal degalų ekonomiją būsimieji „Mazda SKYACTIVE-X“ varikliai prilygs ir netgi viršys naujausių „SKYACTIVE-D“ dyzelinių variklių degalų naudojimo efektyvumą.

Naujos koncepcijos variklis automobilius pasieks 2019 metais.

Naujoji „Mazda“ vizija žymi koncerno pasiryžimą iki 2030 metų anglies dvideginio išmetimą į aplinką nuo 2010 metais užfiksuoto lygio sumažinti 50 proc. Įgyvendindama viziją, „Mazda“ įsipareigojo 2019 metais pristatyti savo elektromobilius tose šalyse, kurios netrukus žada suvaržyti vidaus variklių varomų transporto priemonių eksploatavimą ir kurios pasižymės dideliu atsinaujinančių energijos išteklių naudojimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis