Pagrindinis „Mazda“ ekspozicijos akcentas – sparčiai populiarėjančios kampaktiškų miesto visureigių klasės atstovas CX-3. Dviem arba keturiais ratais varomas automobilis išsiskirs glotniomis KODO dizaino linijomis ir neįprasta važiavimo dinamikos ir degalų ekonomijos kombinacija. Turėdamas visą SKYACTIV technologijų paketą, visureigis pasirengęs įvažiuoti į konkurencingą rinkos segmentą su trenksmu.
Ilgai lauktas naujos kartos rodsteris MX-5 jau sulaukė didžiulio mėgėjiškų lenktynių entuziastų dėmesio, nes naujame KODO dizaino kūne išlaikė ankstesnių kartų MX-5 kovotojo dvasią. Kaip ir anksčiau, rodsterio prioritetai liko tie patys – mažas svoris ir puikus valdymas. Europos prekybos salonuose MX-5 atsiras rudeniop.
„Mazda2“ vėl sugebėjo nustebinti savo gebėjimais sutalpinti tiek daug talentų mažame kūne. Iškirtinės išvaizdos mažylė, apsiginklavusi savo klasei neįprastai dideliu technologijų arsenalu ir projekciniu prietaisų skydeliu HUD jau spėjo tapti Japonijos metų automobiliu ir laimėti Europos „Auksinį vairą“.
Dar du Ženevos debiutantai demonstruos koncerno gebėjimą tobulinti ir šiaip jau puikius modelius. 2015 metų laidos miesto visureigis CX-5 ir vidutinės klasės „Mazda6“ sulaukė ne tik kosmetinių išvaizdos pakeitimų, bet ir atnaujintų salonų bei papildomų saugumo sistemų, įskaitant ir adaptyvius LED žibintus. „Mazda6“ šeimą papilys ir versija su visais varančiais ratais, o CX-5 gaus galingą benzininį 2,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-G variklį.
Visi penki Ženevoje demonstruojami modeliai turės komunikacijos sistemą „MZD Connect“ bendraujančią su vairuotojo išmaniuoju telefonu ir i-ACTIVSENSE aktyvias saugumo sistemas.