Praėjusią savaitę „iTunes“ patalpintos lietuviška, latviška, estiška ir suomiška versijos. Programėlė jau veikia 22 kalbomis.
Sausį Lietuvoje pristatyta „Mazda6“ yra pirmasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas SKYACTIV technologijų spektras, o išvaizda atitinka „KODO : SOUL OF MOTION“ dizaino filosofiją. Automobilis iš karto sulaukė itin didelio susidomėjimo dėl savo išsiskiriančio dizaino, akivaizdžios surinkimo ir medžiagų kokybės, inovatyvių sprendimų ir nepaprastai malonaus vairavimo.
Lietuvos pirkėjams iš karto pasiūlyti abu gaminami kėbulo tipai – sedanas ir universalas – bei visi trys varikliai. Klientai gali rinktis dviejų modifikacijų benzininius 2 litrų darbinio tūrio 145 ir 165 AG galios SKYACTIVE-G variklius ir vieną 2,5 litro darbinio tūrio 192 AG benzininį variklį. Taip pat galima užsakyti „Mazda6“ su SKYACTIV-D 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu. Viena jo versija generuoja 150 AG, antroji – 175 AG.
„Mazda6“ yra pirmasis koncerno modelis su įdiegta stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-ELOOP“, kuri kinetinę energiją, susidarančią stabdant, paverčia į elektros energiją, naudojamą daugelyje automobilio elektroninių sistemų.
Pigiausia „Mazda6“ sedano versija su 2 litrų darbinio tūrio 145 AG benzininiu varikliu „Inchcape“ salonuose kainuos nuo 79 060 litų. Pigiausia dyzelinė versija – nuo 92 710 litų. Prognozuojama, kad populiariausios bus gamos viduryje esančios versijos, kainuosiančios 94-120 tūkst. litų.