Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?

Taršos mokestis automobiliams, dyzelinių automobilių išėmimas iš rinkos – tai vos keli vairuotojams aktualūs ir su aplinkosauga susiję klausimai, sprendžiami visame pasaulyje. Išeičių ieškoma įvairių, tačiau vienas iš atsakymų, užtikrinančių automobilio ilgaamžiškumą bei mažesnį poveikį aplinkai yra tiesiog tinkami degalai.
Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?
Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma? / Partnerio nuotr.

„Prieš šešerius metus rinkai pasiūlėme tris naujausias benzino rūšis: „95 miles“, „95 miles Plus“ ir „98 miles Plus“ bei dvi dyzelino rūšis – „Dyzeliną miles“ ir „Dyzeliną miles Plus“ su multifunkciniais priedais. Idėja sukurti tokius degalus gimė iš aukščiausios kokybės degalų poreikio, kurie užtikrintų ne tik optimaliausią variklio darbą, bet ir mažintų degalų sąnaudas bei mažiau terštų aplinką. Praėjus šešeriems metams, jau galime įvertinti konkrečias naudas“, – dalijasi „Circle K Lietuva“ Circle K degalų kategorijos vadovas Rokas Laurinavičius.

Partnerio nuotr./Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?
Partnerio nuotr./Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?

Išmeta mažiau teršalų

Dar prieš Lietuvoje pasirodant „miles“ degalams, sertifikuotose užsienio laboratorijose buvo nustatyta, kad dėl unikalios priedų formulės, su tuo pačiu degalų kiekiu galima nuvažiuoti net iki 3 proc. didesnį atstumą. Taip pat įrodyta, kad reguliarus šių priedų naudojimas sumažina degalų sąnaudas ir anglies dvideginio bei kitų žalingų besioksiduojančių produktų išskyrimą į aplinką.

„Nuo degalų su multifunkciniais priedais atsiradimo Lietuvos rinkoje, „miles“ degalai leidžia klientams įveikti didesnius atstumus, nuvažiuoti kur kas toliau ir taip sutaupyti. Mūsų statistika rodo, kad „miles Plus“ degalus renkasi kas penktas pirkėjas. Apskaičiuota, kad vien Lietuvos vairuotojai, pasirinkę priedais praturtintus degalus, į aplinką per šešerius metus išmetė apie 150 tūkst. tonų mažiau CO2, palyginti su baziniais degalais. Tai toks kiekis, kiek maždaug svertų 20 Eifelio bokštų“, – aiškina degalų kategorijos vadovas Rokas Laurinavičius.

Partnerio nuotr./Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?
Partnerio nuotr./Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?

Važiuoja toliau ir ilgiau

Kitas naudingas šių degalų aspektas – sumažintos automobilio techninės priežiūros sąnaudos.

„Degalų sudėtyje esantys daugiafunkciniai benzino priedai neleidžia variklyje kauptis lipnioms nuosėdoms, padeda išvalyti bei išlaikyti švarias variklio ir degalų sistemas. Kartu su antikoroziniais priedais degalai apsaugo variklį nuo korozijos ir užtikrina lėtesnį dėvėjimąsi. Šie degalai padeda varikliui dirbti tolygiau, švariau bei padidina jo ilgaamžiškumą“, – sako pašnekovas.

Anot jo, dažniausiai dyzelinių automobilių vairuotojai, besiskundžiantys, kad būna sunku užvesti automobilį, išbandę šiuos degalus, su tokia problema daugiau nesusiduria. Dyzelinu varomiems automobiliams „miles“ padeda lengviau užvesti variklį dėl švarių kuro sistemos komponentų, be to variklis greičiau reaguoja į akseleratoriaus spustelėjimą.

Partnerio nuotr./Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?
Partnerio nuotr./Mažesnės automobilio eksploatacinės sąnaudos: misija – įmanoma?

Achilo kulnas – purkštukai

Pasak Roko Laurinavičiaus, pasirinkti degalai turi įtakos ir atskiroms automobilio dalims, pavyzdžiui, purkštukams. Didelis dūmingumas, aukštos kuro sąnaudos, netolygus variklio darbas anot jo, gali išduoti purkštukų gedimus, dažniausiai atsiradusius dėl nekokybiško arba, dar blogiau, kontrabandinio kuro.

„Deja, bet šiandien dar pasitaiko atvejų, kai vairuotojai taupymo sumetimais į savo transporto priemonių bakus pila neaiškios kokybės kontrabandinius degalus. Nors jie galvoja, kad sutaupo, tačiau vėliau tenka pakloti nemenkas sumas už automobilio remontą. Ypač lepūs degalams yra naujausi automobiliai. Sakoma, kad purkštukai turėtų negesti bent 200 tūkst. km., tačiau su viena sąlyga – į baką turėtų būti pilamas tik kokybiškas dyzelinas arba benzinas. Purkštukų problemas išduoda kritęs variklio galingumas, dažniausiai drastiškai išaugusios kuro sąnaudos ar variklyje atsiradęs „kalimo“ garsas“, – pasakoja Circle K degalų kategorijos vadovas Rokas Laurinavičius.

Anot jo, norint ilgiau išsaugoti automobilio purkštukus, svarbu, kad jie būtų švarūs ir prižiūrėti.

„Švarūs purkštukai pasižymi tikslia purškimo struktūra, todėl užtikrina tinkamą oro ir degalų mišinį, visišką degalų sudeginimą. Taip ne tik lieka mažiau nesudegusių angliavandenilių, kas užtikrina mažesnė aplinkos taršą, bet ir užtikrina sklandų variklio darbą bei mažesnes degalų sąnaudas. „miles“ degalai sukurti pagal unikalią technologiją, valančią purkštukus ir taip gerinančią viso automobilio darbą“, – pokalbį apibendrina pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento