Mažų kainų karas prasidėjo: kinai atsakė „Teslai“ pristatydami P5

Kinijos automobilių kompanija „Xpeng Inc.“ įvertino naująjį savo sedaną P5 ir prašys už jį maždaug 24 700 JAV dolerių. Tai įvyko praėjus vos kelioms dienoms nuo pigesnės „Teslos“ krosoverio versijos „Model Y“ išleidimo. Agresyvi kainų politika – stiprios Kinijos automobilių rinkos žaidėjų konkurencijos pasekmė.
XPeng P5
XPeng P5 / XPeng nuotr.

Publikai Р5 — trečias serijinis „Xpeng“ modelis ir antras sedanas po Р7 — buvo pristatytas šių metų pradžioje. Yra gaminamos šešios komplektacija besiskiriančios jo konfigūracijos, o kainuoja nuo 160 iki 230 tūkstančių juanių. Р7 sedanas gerokai brangesnis — jo kaina, atskaičius visas subsidijas, prasideda nuo 229 000 juanių (35 400 dolerių). „Tesla Model 3“ Kinijoje parduodamas už 250 900 juanių (38 700 dolerių).

Keturiose iš šešių „Xpeng“ P5 konfigūracijose sumontuoti lidarai — lazeriniai atstumo iki objektų matavimo jutikliai — ir pažangi pagalbos vairuotojui sistema XPILOT, rašo CNBC.

„Tesla“, kurią pastaruoju metu užgriuvo Kinijos spaudos ir reguliatorių kritikos lavina už „pasipūtėlišką ir valdingą elgesį“ su klientais, neseniai pristatė pigesnę „Model Y“ versiją, mažiau nuvažiuojančią vienu įkrovimu. Kaina, įskaičiuojant subsidijas, prasideda nuo 276 000 juanių (45 600 dolerių).

„Xpeng“ turi ir savą „Model 3“ analogą — galingą elektrinį sedaną P7, vienu įkrovimu, pagal europietišką NEDC ciklą nuvažiuojantį ~706 km.

Pigiausias modelis, galiniais ratais varomas ir vienu įkrovimu nuvažiuojantis 568 km, kainuoja apie 32 000 dolerių. Brangiausia — visais ratais varoma sportinė modifikacija, skirta tiems, kam būtina nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 4,3 s. Už ją teks pakloti 48 000 dolerių.

Antrąjį šių metų ketvirtį kompanija pateikė 17 398 elektromobilių, o tai 439 proc. daugiau, nei pernai. „Xpeng“ tikisi, kad Р5 padės jai išlaikyti pardavimų augimą naujame kainų segmente.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis