Variklis ir važiuoklė – iš „12C“ modelio
„P13“ – ne automobilio pavadinimas, o tik kodinis vardas. Modelis bus pakrikštytas vėliau. „P13“ širdimi taps 3,8 litro darbo tūrio, V formos, aštuonių cilindrų ir dviem turbinomis aprūpintas bei 444 arklio galias generuojantis agregatas. Nuo 2015-ųjų metų „McLaren“ planuoja kasmet pagaminti keturis tūkstančius vienetų. Tiesa, 40 „P13“ automobilių bus surinkta dar šiemet.
Naujojo kūrinio variklis bus tas pats, kurį gamintojas naudojo „12C“ modelyje. Tiesa, agregato galia čia bus „prisukta“ ir nuo 616 arklio galių sumažės iki 444. Automobilio kaina sieks apie 500 tūkstančių litų.
„Mūsų tikslas su „P13“ lyderiauti šiame segmente. Šio automobilio kūrimui panaudosime jau išbandytą ir pripažintą anglies pluošto „MonoCell“ važiuoklę, kuri sėkmingai pasitvirtino „12C“ modelyje ir buvo montuojama į „P1“. „P13“ bus pigesnis modelis, nei „12C“, tačiau turės tą pačią važiuoklę. Variklis taip pat bus analogiškas „12C“ modeliui, tačiau galia bus mažesnė. Tai bus pigesnė „12C“ alternatyva su tuo pačiu DNR“, – sakė „McLaren“ generalinis direktorius Mike`as Flewittas.
Ruošiama ir sedano versija
„12C“ modelis Jungtinėje Karalystėje kainuoja apie 850 tūkstančių litų, o jo mažesnysis brolis „P13“ turėtų kainuoti 30 ar 40 procentų pigiau. „McLaren“, išleisdamas šį modelį sieks konkuruoti su „Porsche 911 Turbo“ ir „Mercedes-Benz SLS AMG“ pakeisiančiu „AMG GT“ modeliu. Kai „P13“ gaus tikrąjį vardą ant dokumentų, jo pardavimai turėtų prasidėti 2015-aisiais metais. Tuo metu baigsis „P1“ modelio gamyba. Planuojama, kad iš pradžių „P13“ bus gaminamas kupė kėbule, tačiau nuo 2016-ųjų dienos šviesą išvysti turėtų ir sedano versija. Gamintojai sako, kad „MonoCell“ važiuoklė komfortą užtikrins tiek kupė, tiek sedano vairuotojams.