Ką gaus šį automobilį įsigiję pirkėjai? Visų pirma, tai galingesnis automobilis – 4,0 l benzininis V8 variklis su dviem turbinom turi 814 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą, o gatvėms skirtas „Senna“ turi 25 arklio galiomis mažiau.
Beveik visas lenktyninio „Senna GTR“ kėbulas pagamintas iš anglies pluošto. Taip pat šis automobilis apginkluotas platesniu priekiniu oro aptaku, galiniu dufuzoriumi ir aktyviu galiniu sparnu. Viso to rezultatas – 1000 kg prispaudžiamoji jėga. Tai net penktadaliu daugiau, nei generuoja standartinis „Senna“.
Gamintojas teigia, kad „Senna GTR“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei standartinis modelis, tačiau neatskleidžia, kiek greičiau. Štai keliams skirtas „Senna“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,8 sekundės, o nuo 0 iki 200 km/val. per beveik 7 sekundes.
„McLaren“ tvirtina, kad naujasis jų kūrinys yra greičiausias šio gamintojo sukurtas automobilis, kurį, įveikiant vieną gamintojo bandymų trasos ratą, lenkia tik „Formulės – 1“ bolidas.
Gamintojas žada, kad „Senna GTR“ yra toks pats greitas kaip ir „Aston Martin Valkyrie“ ar „Mercedes-Benz Project One“, tačiau „McLaren“ kūrinys dvigubai pigesnis.
Visgi tai nėra pigus automobilis. Pirkėjai jį galėjo įsigyti tik sumokėję daugiau nei 1,25 mln. eurų. Tačiau, kaip minėjome, kaina sparčiai kyla, nes laisvų modelių nebeliko.