„Mediaskopas“: automobilių rinkos komunikaciją sujaukė naujokas, populiariausias šaltinis – 15min.lt

Automobilių prekybos sektorius vėl didina pernai beveik penktadaliu sulėtintas komunikacijos apsukas. Didžiąją dalį pastangų parduodamų prekių ženklų komunikacijai skiriantys autosalonai neretai pamiršta pakviesti pirkėjus pas save. Tuo pasinaudojusi rinkos naujokė „Deals On Wheels“ pirmąjį šių metų ketvirtį tapo plačiausiai minima automobilių prekybos įmone.
Šarvuota „Audi A8 Security“
Šarvuota „Audi A8 Security“ / V.Pilkausko nuotr.

Pirmąjį ketvirtį Lietuvos žiniasklaida publikavo beveik pusantro šimto straipsnių bei reportažų apie automobilių prekybos verslą. Daugiau nei pusėje jų – 52,5 proc. – buvo cituojami prekybos automobiliais internetu startuolio „Deals On Wheels“ atstovai. Tai rodo „Mediaskopo“ atliktas automobilių prekybos sektoriaus komunikacijos tyrimas.

Mediaskopo tyrimas
Mediaskopo tyrimas

„Deals On Wheels“ užėmė ekspertinę poziciją rinkoje ne tik dalindami patarimus, susijusius su automobilių pasirinkimu, bet ir kritikuodami vartotojams nepalankius sprendimus.

Antrojoje matomiausių vietoje atsidūrusi „Autojuta“ daugiau komunikavo apie išskirtinius bei prabangius automobilius – daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė kovo mėnesio pabaigoje pasirodęs šarvuotas „Audi A8L Security“. Toliau dažniausiai minimų sektoriaus dalyvių sąraše rikiuojasi importuotojai „Mototoja“, „Autobrava Motors“, „Inchcape Motors“ bei „ARX“.

„Automobilių importuotojai ir platintojai daugiausiai pastangų skiria jų parduodamų prekių ženklų komunikacijai. Tuo pat metu pačių pardavėjų populiarinimui, skatinančiam pirkėjus kreiptis į konkretų saloną, išteklių skiriama pastebimai mažiau,“ – pastebi Aidas Petrošius, „Mediaskopo“ verslo plėtros vadovas.

Lietuvos žiniasklaidoje taip pat pastebimas nešališkos ekspertinės nuomonės apie automobilius mažėjimas. Pasirinktų komunikacijos strategijų efektyvumą geriausiai parodys prekiautojų apyvartos duomenys.

Per 87 proc. automobilių sektoriaus komunikacijos pirmąjį šių metų ketvirtį tradiciškai teko interneto naujienų portalams. Specializuota automobilistų spauda toliau traukiasi, vis dar leidžiami žurnalai „Autobild“ ir „Keturi ratai“, tačiau pirmoji pandemijos banga skaudžiai kirto žurnalui „Top Gear“.

Populiariausias šaltinis - 15min.lt

Mediaskopo tyrimas
Mediaskopo tyrimas

Populiariausios 2021 m. I ketvirčio sektoriaus korporatyvinės naujienos:

1.Automobilių prekybos internetu bendrovė „Deals on Wheels“ (DOW) pirmoji Baltijos šalyse siūlo bandomuosius „Tesla“ važiavimus.

2. 2020 m. rugsėjį įkurtas elektromobilių prekybos startuolis „eDOW“, priklausantis prekybos automobiliais įmonei „Deals on Wheels“ (DOW), pritraukė 250 tūkst. eurų investiciją.

3. „Jeep“ atstovas Lietuvoje „Autobrava Motors“ pristato po kelių dešimtmečių pertraukos visureigių gamintojo sukurtą pikapo modelį.

Tyrimo metu išanalizuota virš 850 Lietuvos žiniasklaidos šaltinių: nacionaliniai ir regioniniai leidiniai, interneto bei naujienų agentūrų pranešimai, radijo ir TV laidų informacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų