Tai – dviejų litrų M 139 variklis, kuris bus montuojamas po 45-ojo modelio kapotu. Šis turbokompresorinis variklis išvysto 421 ag (310 kW) – joks kitas serijinės gamybos keturių cilindrų variklis automobilių pasaulyje tokios galios pasiekti negali. Ir, žinoma, tai nebuvo lengva.
Naujasis variklis gali pasigirti visa inovatyvių sprendimų gausa. Jis turi kalto plieno veleną, iš aliuminio nukaldintus stūmoklius, „Nanoslide“ danga apdorotas cilindrų sieneles. Šis variklis pasižymi itin maža vidine trintimi ir aukšta metalo kokybe. Žinoma, jis bus skirtas sportiškiems modeliams, todėl alyvos karteris turi specialias perskyras, kurios neleidžia posūkyje visai alyvai sutekėti į vieną pusę.
„Mercedes-AMG“ taip pat naudoja efektyvesnę turbiną, kurios ašelės turi guolius. Tai, vėlgi, sumažina trintį ir pagerina turbinos menčių akceleraciją – 169 tūkstančių apsisukimų per minutę greitį šis komponentas pasiekia labai greitai. Turbina pasiekia 2,1 barų slėgį, kuris, žinoma, yra kontroliuojamas automobilio elektronikos.
Pats variklis, beje, naujuose modeliuose bus pasuktas 180 laipsnių kampu. Tai yra, turbina ir išmetimo kolektorius dabar bus pasukti į variklio pusę. Tai sumažina mazgo profilį, leidžia kapotą montuoti žemiau, tačiau kartu turėtų palengvinti ir variklio priežiūrą.
M 139 variklis yra surenkamas rankomis. Kaip sako „Mercedes-AMG“, laikomasi principo „vienas žmogus-vienas variklis“. Tai reiškia, kad ant variklio bus ir gamintojo parašas. Rankų darbas užtikrina tikslumą ir maksimalią surinkimo kokybę. Kartu „Mercedes-AMG“ nereikia naujos linijos šiems gana retiems varikliams.
Tai koks rezultatas? 421 ag ir 500 Nm ties 5000-5250 apsisukimų per minutę. Variklis pasieks 7200 apsisukimų, o entuziastai tikisi, kad tai bus galima ne tik pamatyti, bet ir pajusti. Beje, pojūčiai turėtų būti geriausia M 139 pusė – inžinieriai pasistengė sukurti malonią, tolygią ir neplokščią galios kreivę. Daugelis mažus benzininių variklių su turbokompresoriais šiek tiek primena dyzelinius agregatus, tačiau M 139 toks neturėtų būti. „Mercedes-AMG“ teigia, kad naujasis variklis bus energingas ir prie žemų sūkių, tačiau ypač atgis viršutiniame diapazone.
Beje, jei jums sunku įsivaizduoti, ką reiškia serijinės gamybos keturių cilindrų variklis, išvystantis 421 ag, prisiminkite, kad daugeliui pažįstamas „Ferrari 360“, gamintas 1999–2004 metais, galėjo pasigirti tik 395 ag (294 kW).