„Mercedes-AMG“ prakalbo apie V12 variklių galą – pereis prie hibridinių versijų

Paryžiaus automobilių parodoje „Mercedes-AMG“ generalinis direktorius Tobias Moersas prasitarė, kad dviejų turbinų M279 V12 variklių gamyba bus nutraukta, kai bus sustabdyta S65 sedanų, kupė ir kabrioletų gamyba. Negana to, S65 pavadinimas iš viso bus panaikintas, praneša „The Drive“.
„Mercedes-Benz S65 AMG“
„Mercedes-Benz S65 AMG“ / „Mercedes-Benz“ nuotr.

Panaikinus M279 visas dėmesys bus skiriamas 4 litrų darbinio tūrio V8 variklio gamybos plėtimui.

Tokia strategija, tai tik pirmas žingsnis siekiant pradėti gaminti įkraunamas hibridines „Mercedes-AMG GT“ keturių durų versijas.

Tokie automobiliai, neoficialiais duomenimis turėtų pasirodyti jau 2020 m. Planuojama, kad V8 ir elektrinis varikliai bendrai turėtų net 800 AG ir į kovą galėtų stoti net su „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modeliu. Tačiau tokios strategijos rodo, kad 12 cilindrų varikliai daugiau nebus palaikomi.

Anksčiau vienas kompanijos atstovas 2017 m. išsakė nuomonę, kuriai pats gamintojas paprieštaravo. Tuomet „Mercedes-AMG“ atstovas teigė, kad V12 varikliai ateityje bus gaminami, mat vartotojų poreikis vis dar yra. Tačiau netrukus po to buvo sustabdyta dviejų V12 variklių gamyba: SL65 kabrioleto ir G65 SUV. Taip išskirtinius S klasės modelius paliekant vieninteliais senąjį M279 variklį turinčiais automobiliais.

Kokie tolesni šio gamintojo planai, kol kas nežinoma.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis