Panaikinus M279 visas dėmesys bus skiriamas 4 litrų darbinio tūrio V8 variklio gamybos plėtimui.
Tokia strategija, tai tik pirmas žingsnis siekiant pradėti gaminti įkraunamas hibridines „Mercedes-AMG GT“ keturių durų versijas.
Tokie automobiliai, neoficialiais duomenimis turėtų pasirodyti jau 2020 m. Planuojama, kad V8 ir elektrinis varikliai bendrai turėtų net 800 AG ir į kovą galėtų stoti net su „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ modeliu. Tačiau tokios strategijos rodo, kad 12 cilindrų varikliai daugiau nebus palaikomi.
Anksčiau vienas kompanijos atstovas 2017 m. išsakė nuomonę, kuriai pats gamintojas paprieštaravo. Tuomet „Mercedes-AMG“ atstovas teigė, kad V12 varikliai ateityje bus gaminami, mat vartotojų poreikis vis dar yra. Tačiau netrukus po to buvo sustabdyta dviejų V12 variklių gamyba: SL65 kabrioleto ir G65 SUV. Taip išskirtinius S klasės modelius paliekant vieninteliais senąjį M279 variklį turinčiais automobiliais.
Kokie tolesni šio gamintojo planai, kol kas nežinoma.