„Mercedes-Benz“ atnaujino miesto visureigius GLE ir GLE Coupe

„Mercedes-Benz“ atnaujino savo miesto visureigį GLE ir jo sportiškąjį brolį GLE Coupé. Aktyviam gyvenimo būdui skirti modeliai atjaunėjo, buvo patobulintas jų eksterjeras bei salonas, padaugėjo elektroninių asistavimo programų ir pailgėjo komfortą, saugumą ir vairavimo malonumą užtikrinančios įrangos sąrašas. Dabar visa šių modelių variklių gama yra elektrifikuota.
Mercedes GLE ir GLE Coupe
Mercedes GLE ir GLE Coupe / Mercedes nuotr.

„Mercedes-Benz“ GLE linija prasidėjo nuo M klasės įžengimo į rinką. Būtent su ja 1997 m. „Mercedes-Benz“ sukūrė „Premium“ klasės visureigių segmentą. Pasaulinė sėkmė neapleido „Mercedes-Benz“ ir 2015 m. pradėjus gaminti GLE modelių gamą. Dabartinė GLE serija pasirodė 2018 m., o šiemet sulaukėme išvaizdos, salono ergonomikos, technologijos įrangos bei elektroninio asistavimo atnaujinimų paketo. GLE ir GLE Coupé modeliai gaminami tik „Mercedes-Benz“ gamykloje Tuskalūzoje (JAV).

Elektroniniai asistentai

„Mercedes-Benz“ GLE ir „GLE Coupe“ didžiuojasi savo naujos kartos MBUX vairuotojo ir automobilio sąsaja. Su antrosios kartos MBUX (angl. Mercedes-Benz User Experience) informacijos ir pramogų sistema GLE ir GLE Coupé tapo dar šiuolaikiškesni. Transporto priemonės salonas tampa dar labiau skaitmeninis ir išmanesnis, nes tiek techninė, tiek programinė įranga yra gerokai pažangesnės.

Dabar daugybę transporto priemonės derinimo ir komforto funkcijų galima valdyti dideliuose 12,3 colio įstrižainės vairuotojo ir keleivio LCD ekranuose. Centrinis jutiklinis ekranas valdomas dar paprasčiau, o „Apple Car Play“ ir „Android Auto“ bus galima naudotis telefonus prijungus belaidžiu ryšiu. Vairuotojo, keleivio ir centrinis ekranai kuria estetiško vientisumo įspūdį. Juose informacija pateikiama struktūruotai ir aiškiai. Išvaizdą galima ir individualizuoti – numatyti net trys ekranų stiliai (klasikinis, sportinis, diskretiškas) ir keturi vairavimo režimai (navigacijos, pagalbos, tarnybinis ir bekelės).

MBUX bekelės režimas nuolydį, posvyrio kampą, kompasu apibrėžiamą padėtį ir vairo pasukimo kampą paverčia vairuotojui vizualine patirtimi. Atnaujintas ir 360° kameras naudojantis automobilio statymo („parkavimo“) paketas su „permatomo variklio dangčio“ funkcija. Įjungus visureigio režimą, centriniame ekrane atsiranda virtualus vaizdas po priekine automobilio dalimi, įskaitant ir priekinius ratus. „Permatomo variklio dangčio“ funkcija yra labai naudinga – ji leidžia vairuotojui geriau atpažinti neįveikiamas kliūtis, vairuotojas mato didelius akmenis ar gilias kelio duobes. Ši funkcija taip pat suteikia pranašumų važiuojant įkalnėmis ar šlaitais.

GLE modeliai didžiuojasi ir „Over-the-air“ (OTA) atnaujinimo sistema. Kai tik „Mercedes-Benz“ pateikia naujausią GLE arba „GLE Coupé“ programinės įrangos atnaujinimą, MBUX ekrane pasirodo pranešimas. Atnaujinimas atsisiunčiamas ir įdiegiamas fone. Kad perduotų duomenis, „Mercedes-Benz“ naudojasi aukšto saugumo standarto mobiliojo ryšio technologija ir transporto priemonėje įrengtu ryšio moduliu.

Aukščiausios klasės „Burmester®“ erdvinio garso sistema, kurioje nuo šiol yra galima asmeninė garso sąranka ir „Dolby Atmos“ įtraukianti garso patirtis. Naudodama „Online Music“ paslaugą, „Mercedes Benz“ į MBUX informacinę ir pramogų sistemą visapusiškai integravo daugybę muzikos transliavimo paslaugų teikėjų. 13 garsiakalbių, 13 atskirų stiprintuvo kanalų ir 590 vatų sistemos galia – tai papildomos „Burmester®“ erdvinio garso sistemos savybės.

Naujai, kaip papildoma įranga, siūloma ir energizuojanti oro kontrolės sistema (ENERGIZING AIR CONTROL). Sistema stebi salono orą naudodama oro kokybės ir smulkiųjų dalelių jutiklius. Dviejų pakopų filtro konstrukcija sumažina salone esančių smulkiųjų dalelių ir kitų teršalų. Priklausomai nuo ištirto oro sudėties, transporto priemonė išmaniai perjungia šviežio oro ir oro recirkuliacijos režimus.

Balso asistentas „Hey Mercedes“ tampa vis interaktyvesnis ir geba mokytis aktyvuodamas internetines paslaugas „Mercedes me“ programėlėje. Pasimetus tereikia ištarti komandą „Help“ ir „Hey Mercedes“ paaiškina transporto priemonės funkcijas ir suteikia reikiamą pagalbą. „Hey Mercedes“ padės, kai klausiama, kaip per „Bluetooth“ prijungti išmanųjį telefoną arba kur rasti pirmosios pagalbos vaistinėlę. Dabar balso komandomis galima valdyti ir salono apšvietimą ar žaliuzes.

Jei gyvenate išmaniame name, kartu su balso asistentu naudojant MBUX „Smart Home“ funkciją GLE visureigis ir GLE Coupé tampa mobiliuoju namų valdymo centru. WLAN „Smart Home“ padės paversti jūsų namus dar išmanesniais ir komunikabilesniais - bus galima iš automobilio reguliuoti namų temperatūrą ir apšvietimą bei elektros prietaisus. Viską galima stebėti ir valdyti nuotoliniu būdu. Vairuotojas naudodamas MBUX balso asistentą, gali pasikalbėti su savo namais. MBUX „Smart Home“ funkcija veikia su daugybe pagrindinių „Smart Home“ tiekėjų įrenginių.

Technologijos

Tiek „Mercedes-Benz“ GLE, tiek GLE Coupé tinka ir šeimyniniam gyvenimui, ir aktyviam laisvalaikiui. Pritaikyti tolimoms kelionėms ir talpūs, abu modeliai tikrai patiks aktyvų gyvenimo būdą gyvenantiems lietuviams. Europoje standartiškai montuojama 4MATIC įranga užtikrina, kad net ir esant prastoms sukibimo sąlygoms ar važiuodami bekele įveiksite iki 100 proc. nuolydį, o iki 3,5 tonos vilkimo apkrova leidžia traukti katerį, vertingą klasikinį automobilį ar didelę turistinę priekabą.

GLE gali dar daugiau: visiškai elektrinis priekabos sukabinimo įtaisas ypač patogus: tiek rutulinis kablys, tiek priekabos elektros lizdas vienu mygtuko paspaudimu ištraukiami iš po automobilio ir automatiškai užfiksuojami. Tiems, kurie kablį naudoja ne priekabai vilkti, o dviračiams vežti, taip pat numatyta speciali funkcija – priekabos sukabinimo įtaisas turi papildomą įtvirtinimą dviračių laikikliui. Jo keliamoji galia yra 100 kg, o tai reiškia, kad galima vežti ir elektrinius dviračius.

Išplėsta priekabos manevravimo pagalbinė sistema dabar veikia padedama kamerų sistemos, todėl ji tinka ir priekaboms, turinčioms savo stabilizavimo įtaisą, apsaugantį nuo savaiminio riedėjimo. Sistema automatiškai reguliuoja tempiančiosios transporto priemonės posūkio kampą iki 5 km/val. greičio ir iki 15 proc. įkalnės nuolydžio.
Tiems, kuriems norisi dar geriau

Klientams pageidaujant, bazinės įrangos sąrašas GLE ir GLE Coupe modeliuose yra gerokai labiau išplėstas nei ankstesnės kartos modeliuose. Tačiau yra ir išskirtinis sprendimas – „Mercedes-Benz“ AMG modifikacija.

GLE 53 4MATIC+ sujungia sportiškumą ir aukštą kasdienio praktiškumo lygį. Išorė išsiskiria kaip niekad AMG klasei būdinga išvaizda. Sportinio vairavimo pagrindą sudaro nepakitęs 320 kW (435 AG) 3,0 l darbinio tūrio viena linija išdėstytų šešių cilindrų variklis su dviem turbokompresoriais. Atnaujinus programinę įrangą ir panaudojus didesnį turbokompresorių, AMG kūrimo skyrius padidino didžiausią sukimo momentą nuo 520 Nm iki 560 Nm. Be to, dabar variklis į vairavimo komandas reaguoja itin greitai ir yra dar vikresnis. Įsibėgėjimas nuo nulio iki 100 km taip pat dinamiškesnis – 5,0 sekundės.

GLE 63 S 4MATIC+ – patrauklus variantas tiems, kurie nepripažįsta jokių kompromisų. Čia ekstremalus sportiškumas dera su geromis vairavimo bekelėje savybėmis ir patikimu veikimu kasdienybėje. Modeliuose „63“ galingą varomąją jėgą užtikrina patikrintas AMG 4,0 l V8 variklis su dviem turbokompresoriais, kurio galia siekia 450 kW (612 AG). „GLE 63 S 4MATIC+“ pakaba - tai tiksliai suderinta ESP® (elektroninė stabilumo kontrolės sistema), elektroniniu būdu valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas ir pagal vairavimo ypatumus keičiamas „AMG Performance 4MATIC+“ visų varomųjų ratų pavaros algoritmas užtikrinantis dinamišką vairavimo patirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis