Bandymai parodė, kad naujieji iš tinklo įkraunami hibridai (angl. „plug-in hybrid“) „Mercedes-Benz C 300 e“ yra itin taupūs automobiliai. Važiuojant mišriu režimu, sedano kuro sąnaudos 100 km siekia vos 0,8-0,6 litrus benzino. Šiame režime elektros sąnaudos sieks 23.3-20.8 kWh/100 km. Su visiškai įkrautu akumuliatoriumi automobilis gali nuvažiuoti net iki 111 kilometrų (visi duomenys – pagal WLTP).
Tokius rezultatus pasiekti padeda inovatyvi, į suplanuotą maršrutą atsižvelgianti automobilio valdymo sistema, aktyvuojanti vien tik elektrinį važiavimo režimą. Sistema atsižvelgia į navigacijos duomenis, topografiją, greičio ribojimus ir eismo sąlygas.
Prie mažų sąnaudų prisideda ir itin efektyvi rekuperacinė sistema, kai elektros energija yra generuojama stabdymo metu ar riedant nuo kalno. Automobilio vairuotojas taip pat gali pats reguliuoti energijos rekuperavimą. Pavyzdžiui, važiuojant D- režimu, galima patirti „vieno pedalo“ efektą: atleidus akceleratorių, automobilis ima lėtėti taip, kad gali neprireikti stabdžio pedalo.
Sumažėjus akumuliatoriui, naujajame C klasės hibridiniame modelyje, palyginti su senesniu, atsirado daugiau erdvės. Bagažinėje nebeliko slenksčio, sedano versijoje ji pailgėjo 63 milimetrais, o tūris padidėjo 45 litrais.
„Mercedes-Benz C 300 e“ montuojamas elektros variklis, kurio galia siekia 95 kW (129 AG), o sukimo momentas – 440 Nm. Kartu komplektuojamas 2 litrų tūrio benzininis variklis. Tai itin šiuolaikiškas „Mercedes-Benz“ variklis, išvystantis 150 kW (204 AG) galią ir 320 Nm sukimo momentą. Abiejų variklių kombinacija padeda pasiekti įspūdingą 230 kW (313 AG) ir 550 Nm sukimo momentą.
Modelis turi sedano ir universalo versijas. Maksimalus automobilio išvystomas greitis – 245 km/val (sedanas), o varomas vien elektra automobilis gali pasiekti 140 km/val. Sedanas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6,1 sekundės, universalas – per 6,2 sekundės.
Planuojama, kad pirmieji „Mercedes-Benz C 300 e“ automobiliai „VEHO Lietuva“ atstovybėse pasirodys 2022 pavasarį.