15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mercedes-Benz“ Estijoje bei Lietuvoje pateko į kitas rankas

Suomijos įmonė „Veho“ įsigyja Estijos įmonę „Silberauto“, kuri importuoja ir platina „Mercedes-Benz“ automobilius Lietuvoje bei Estijoje. Šis įmonės įsigijimas – nuoseklus žingsnis įgyvendinant „Veho“ strategiją, kurią taikant daugiausia dėmesio skiriama „Mercedes-Benz“ gaminių vystymui, rašoma pranešime.
„Mercedes-Benz“ stendas „Techno Classica“ parodoje
„Mercedes-Benz“ / ORLEN Lietuva Classic Rally/Lino Bučinsko nuotr.

„Silberauto“ vykdo veiklą Estijoje ir Lietuvoje: tai „Mercedes-Benz“ lengvųjų automobilių ir komercinių transporto priemonių importas, pardavimas ir aptarnavimas. Įmonė Estijoje taip pat užsiima „Mitsubishi“, „Maserati“ ir „Jeep“ importu bei platinimu. 2018 m. „Silberauto“ pajamos buvo 387 milijonai eurų, įmonėje dirbo daugiau nei 550 darbuotojų. Įmonės savininkas – „Silberauto“ valdybos pirmininkas Väino Kaldoja.

Suomijos įmonė „Veho“ – 1939 m. įkurta prekybos automobiliais įmonė, vykdanti veiklą ne tik Suomijoje, bet ir Švedijoje bei Baltijos šalyse. Įmonė įkurta kaip „Mercedes-Benz“ bendradarbiavimo partnerė. Šis prekinis ženklas ir toliau bus strateginis „Veho“ veiklos pagrindas. Ekonominė įmonės veikla – tai įvairios paslaugos mobilumo srityje bei lengvųjų automobilių, sunkvežimių, kitų transporto priemonių pardavimas ir jų priežiūra. 2018 m. įmonės pajamos buvo 1,2 milijardo eurų – daugiau nei penktadalis šios sumos gauta Švedijoje ir Baltijos šalyse. Įmonė nuo pat jos įsteigimo priklauso tai pačiai šeimai.

Juha Ruotsalainen ir Väino Kaldoja
Juha Ruotsalainen ir Väino Kaldoja

Sudarius sandorį „Veho“ vaidmuo Baltijos regione labai sustiprės. „Veho Eesti“ jau ilgą laiką vykdo veiklą kaip „Citroën“ importuotojas Baltijos regione ir kaip „Citroën“ bei „Honda“ platintojas Estijoje. Šiuo metu intensyviai vykdomas „Mercedes-Benz“ verslas.

Po įsigijimo „Silberauto“ tęs veiklą kaip atskira įmonė. Įmonės prekės ženklas ir veiklos vietos išliks nepakitę.

Susitariančiosios šalys sutaria neskelbti kainos ir kitų sandorio detalių. Sudarius sandorį bus reikalingi konkurencijos institucijų ir „Daimler AG“ patvirtinimai.

„Dabartinis sandoris yra nuoseklus žingsnis įgyvendinant mūsų strategiją ir tuo pačiu svarbus įvykis visame Šiaurės šalių sektoriuje. „Veho“ auga kaip pasaulyje pirmaujančio automobilių gamintojo „Daimler“ partnerė tiek Suomijoje ir Švedijoje, tiek Baltijos regione. Kartu galime sukurti išskirtines paslaugas mūsų klientams, karjeros modelius mūsų darbuotojams ir augimo galimybes savo partneriams. Daugelis mūsų klientų yra būtent Baltijos jūros regiono šalyse, todėl čia mes dar labiau įsitvirtiname“, – tvirtina „Veho“ generalinis direktorius Juha Ruotsalainen.

„Veho“ tikslas – teikti klientams ne tik „Mercedes-Benz“ gaminius, bet ir puikias kokybiškas paslaugas bei geriausią patirtį visame automobilių pramonės sektoriuje. „Silberauto“ suteikia šias išskirtines galimybes Estijoje ir Lietuvoje“, – teigia „Veho“ valdybos pirmininkas Kari Kauniskangas.

„Sandorio sudarymas 80 metų „Veho“ istorijoje pažymi naują reikšmingą etapą – prie solidžios „Veho“ patirties, vykdant „Mercedes-Benz“ ekonominę veiklą Suomijoje ir Švedijoje, prisidės „Silberauto“ padėties įsitvirtinimas ir kompetencijos Estijos bei Lietuvos rinkose. Visa tai sudaro išskirtinę paslaugų visumą“, – tęsia „Veho“ valdybos pirmininko pavaduotojas, savininkų šeimos atstovas Philip Aminoff.

„Palankiai vertiname tai, kad nauja „Silberauto“ savininke tampa įmonė „Veho“, kuri jau yra tvirta „Daimler“ partnerė Suomijoje ir Švedijoje. „Veho“, taip pat kaip ir mūsų įmonė, priklauso šeimos verslui, todėl manau, kad abiejų įmonių kultūra ir darbo metodai puikiai derės. Po sandorio mūsų klientams teikiamos paslaugos plėsis, o mūsų darbuotojams atsivers naujų galimybių“, – teigia „Silberauto“ AS valdybos pirmininkas ir savininkas Väino Kaldoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais