„Ogmios miesto“ didžiojoje automobilių stovėjimo aikštelėje susirinkusius renginio dalyvius ir žiūrovus lepino saulė, o puiki nuotaika tvyrojo ir tarp dalyvių bei žiūrovų. Tai kartą metuose vykstanti šventė, kuri suburia „Mercedes-Benz“ entuziastus, kurie ne tik parodo savo prižiūrimus automobilius, bet ir pasidalija žiniomis, aptaria klasikinių automobilių aktualijas ir kt.
Į renginį susirinkusi publika klausėsi pučiamųjų grupės, kūrė ketureilius apie savo mylimus automobilius, taip pat varžėsi „automobilių smiginio“ konkurse, kai vairuojant naują „Mercedes-Benz“ X-klasės pikapą, prie kurio šono buvo pritvirtinta rodyklė, reikėjo kuo tiksliau sustoti ties ant žemės padėtu taikiniu.
Simpatijų automobilis – juodas W126
Vis dėlto svarbiausia žiūrovams tekusi užduotis – išrinkti savo simpatijų automobilį. Susumavus balsus paaiškėjo, kad šįkart labiausiai publiką sužavėjo itin išpuoselėtas, juodas W126 kėbulo kupė. Beje, šis gražuolis gavo apdovanojimą ir kaip geriausias populiariausios W126 kategorijos dalyvis.
Komisijoje – ir 15min/Gazas atstovas
Renginio komisija, kurią šįsyk sudarė ne tik „MB klubo“ atstovai, bet ir technikos ekspertai bei žurnalistai, rinko dar kelių kategorijų geriausiuosius. Komisijoje – keliautojas ir žurnalo Auto Bild redaktorius Vitoldas Milius, žurnalo Keturi ratai redaktorius Marius Eidukonis ir 15min rubrikos Gazas.lt redaktorius Žilvinas Pekarskas.
Visi į renginį užsiregistravę dalyviai buvo vertinami pagal kėbulo, salono ir variklio estetinę būklę, o papildomai taškai buvo skiriami už išlaikytą autentiškumą, gausią komplektaciją, modelio retumą, AMG ar „Brabus“ apdailą.
SUV klasėje geriausiu pripažintas GL63, kasdienių automobilių kategorijoje laimėjo CL65 AMG (W220). Tarp W201 kėbulo modelių komisijai labiausiai patiko svečių iš Latvijos „Mercedes-Benz 190“, tarp W140 – galingai atrodžiusi S-klasė. W123 kategorija išsiskyrė tuo, kad visi prizininkai buvo pažymėti istorinių automobilių numeriais.
Kupė ir kabrioletų klasėje pirmą vietą laimėjo puikiai išlaikytas „Mercedes-Benz SL“ (R107). O VIP klasėje daugiausiai susižavėjimo sukėlė įspūdinga superautomobilių trijulė – „Mercedes-Benz SLR McLaren“, SLS AMG ir „Mercedes-AMG GT S“.
1936 m. „Mercedes-Benz 290“
Bene labiausiai išskirtinis šventės eksponatas buvo 1936 metų gamybos „Mercedes-Benz 290“, kurį pademonstravo žinomas šios markės automobilių kolekcionierius Gytautas Žičkus.
Įdomu tai, kad šio puikiai išlaikyto automobilio rida tėra 30 tūkst. kilometrų, jo salonas yra visiškai autentiškas, niekas čia nekeista, o variklis taip pat originalus. Viskas, kas jam buvo keista, tai prieš 20 metų perdažytas kėbulas, naujai pasiūtas stogas ir uždėtos naujos padangos.
„Šį automobilį pirkau dar visai neseniai, iš Švedijos. Į Švediją jis atkeliavo 1936 metais, jį nusipirko bendrovė „Volvo“, kurios šeimininko sūnus maždaug 1950-aisiais jį perregistravo sau. Savininkui jau 88 metai, susirgo, tad nusprendė automobilį parduoti, gavau pasiūlymą ir nupirkau“, – susirinkusiems pasakojo G. Žičkus.
Naujasis „MB klubo“ prezidentas Edvinas Stimburys pasidžiaugė, kad renginys sulaukė didelio dėmesio ir šįkart buvo užfiksuotas naujas šios šventės rekordas – iš viso pasirodė ne mažiau kaip 140 automobilių, tarp dalyvių buvo ir svečiai iš Latvijos, Rusijos ir Baltarusijos.
„MB klubas” tradiciškai vienam iš šventės dalyvių, neturinčiam istorinio automobilio numerio, padovanojo istorinio automobilio vertinimą. Nors renginys ką tik pasibaigė, E. Stimburys taip pat užsiminė, kad ši tradicija nenutrūks ir kitąmet paskutinį gegužės šeštadienį „Mercedes“ entuziastai vėl rinksis į vasaros sezono atidarymą.